וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאינט מקבוצת נגה השקעות בטכנולוגיה מתכוונת לגייס כ-30 מיליון דולר בהנפקה פרטית למשקיעים אירופיים

סקירת עיתונים / מעריב

2.1.2002 / 13:40

בדצמבר 2000 השלימה החברה גיוס של 10 מיליון דולר לפי שווי של 360 מיליון דולר; כך מדווח "מעריב"



חברת מאינט, מקבוצת נגה השקעות בטכנולוגיה, מתכוונת לגייס כ-30 מיליון דולר בהנפקה פרטית למשקיעים אירופיים - כך מדווח "מעריב".



שווי הגיוס טרם נקבע, אולם גורמים בענף מעריכים כי הוא יהיה נמוך בהרבה מהשווי בגיוס האחרון, בדצמבר 2000, בו השלימה החברה גיוס של 10 מיליון דולר לפי שווי של 360 מיליון דולר.



החברה מפתחת טכנולוגיה המאפשרת שימוש בקווי חשמל כתשתית לתקשורת, לצורכי העברת נתונים, קול ואינטרנט.

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully