חברת מאינט, מקבוצת נגה השקעות בטכנולוגיה, מתכוונת לגייס כ-30 מיליון דולר בהנפקה פרטית למשקיעים אירופיים - כך מדווח "מעריב".
שווי הגיוס טרם נקבע, אולם גורמים בענף מעריכים כי הוא יהיה נמוך בהרבה מהשווי בגיוס האחרון, בדצמבר 2000, בו השלימה החברה גיוס של 10 מיליון דולר לפי שווי של 360 מיליון דולר.
החברה מפתחת טכנולוגיה המאפשרת שימוש בקווי חשמל כתשתית לתקשורת, לצורכי העברת נתונים, קול ואינטרנט.
מאינט מקבוצת נגה השקעות בטכנולוגיה מתכוונת לגייס כ-30 מיליון דולר בהנפקה פרטית למשקיעים אירופיים
סקירת עיתונים / מעריב
2.1.2002 / 13:40
