וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המגדל של גליה ודליה

שרון שפורר

2.2.2010 / 10:03

הן הכירו במשבר מניות הבנקים לפני כ-27 שנה, עובדות עד היום ביחד, טובקרוב הן גם יהיו שכנות בבניין שמקימה קבוצת הרכישה העיר החדשה במתחם אסותא בתל אביב

הן הכירו במשבר מניות הבנקים לפני כ-27 שנה, עובדות עד היום ביחד - גם במלחמה הנוכחית על תפקיד יו"ר בנק לאומי; בקרוב הן גם יהיו שכנות בבניין שמקימה קבוצת הרכישה העיר החדשה במתחם אסותא בתל אביב. מדובר בדליה טל, מבעלות משרד קנטור אלחנני טל, ובגליה מאור, מנכ"ל לאומי, החותרת לתפקיד יו"ר הבנק.

טל, שמשרד עורכי הדין שלה הוא המשרד העיקרי של בנק לאומי, רכשה דירה בבניין היוקרה. על פי הערכות, מדובר בדירה באחת הקומות הגבוהות בבניין. משרד עורכי הדין קנטור אלחנני טל ייצג את הקבוצה בראשות רביב צולר ודרור הלוי ברכישת המתחם. הסכום שבו רכשה טל את הדירה נאמד ביותר מ-10 מיליון שקל - גבוה מהסכום ששילמה השכנה גליה מאור, כ-10 מיליון שקל.

טל מסייעת כיום למאור במאבקה על תפקיד יו"ר לאומי. בעבר כתבה טל חוות דעת חיובית בעניין מינויה של מאור ליו"ר הבנק. ב-83', כשמאור שימשה מפקחת על הבנקים בזמן משבר ויסות מניות הבנקים, סייעה לה טל לטפל במשבר ומאז דרכיהן לא נפרדות. דליה טל לא הגיבה לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully