הממונה על שוק ההון ביטוח וחיסכון, ציפי סמט, הודיעה כי החל מחודש דצמבר 2001 מחוייבות חברות הביטוח בהעברת דיווח על השקעותיהן מדי 22 בכל חודש, למשרד המפקחת.
הדו"ח החודשי נדרש לאור השינויים הדינמיים בשוק ההון המחייבים מערכת דיווח תכופה ומפורטת יותר מזו הנהוגה כיום, זאת כדי לבדוק ולבחון את טיב ההשקעות של חברות הביטוח הנמנות על המשקיעים המוסדיים הגדולים במשק הישראלי. דו"ח זה, בהתאמות נדרשות, תואם לדיווח קופות הגמל וקרנות הפנסיה לאגף שוק ההון.
המפקחת על הביטוח: חברות הביטוח חייבות לדווח על השקעותיהן מדי חודש
2.1.2002 / 14:44
