וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוצאות המשפט הציבורי בביה"ס "בליך": הרוב הכריע כנגד שידור אפשרי של ראיון עם ראשי ארגון טרור

אמיר הלמר

2.1.2002 / 15:32

"עתירה המדומה" הוגשה נגד מנכ"ל רשות השידור, כנגד החלטתו לגנוז ולא לשדר ראיון עם אחד מראשי עז-אדין-אל-קאסם; 57% מהתלמידים הצביעו נגד קיום השידור, ו-43% בעדו



המשפט הציבורי שהתקיים היום בביה"ס התיכון "בליך" ברמת גן בנושא גבולות חופש הביטוי, הוכרע בשעות הצהריים, בהצבעה של חבר המושבעים - כאשר 57% מתלמידי כיתות י"א-י"ב בביה"ס פסקו שיש לדחות עתירה, אשר הוגשה נגד מנכ"ל רשות השידור, בגין החלטתו לגנוז ולא לשדר ראיון עם אחד מראשי עז-אדין-אל-קאסם אשר קרא לחיסולה של מדינת ישראל. 57% מהתלמידים הצביעו נגד קיום השידור, ו-43% בעד השידור.



ההצבעה אושרה ע"י חבר השופטים שכלל את פרופ' מרדכי קרמניצר, ד"ר יהודית אורבך וד"ר מור אלטשולר, אשר האזינו משך כ-3 שעות לטיעוני העותרים, המשיבים והעדים. (העדים היו: אלוף (מיל.) דני רוטשילד ופרופ' זאב סגל, מטעם העותרים. חיים אברהם וד"ר יחיאל לימור מטעם המשיב מנכ"ל רשות השידור.

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully