וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני מילוא מכניס לרוורס

ואדים סבידרסקי

3.2.2010 / 11:50

יבואנית סובארו בישראל, חברת יפנאוטו, הודיעה בתחילת השבוע על התפטרותו של רוני מילוא מתפקידו כדירקטור בחברה, לאחר שכיהן בתפקיד פחות משבועיים

רוני מילוא מכניס לרוורס. יבואנית סובארו בישראל, חברת יפנאוטו, הודיעה בתחילת השבוע על התפטרותו של מילוא מתפקידו כדירקטור בחברה, לאחר שכיהן בתפקיד פחות משבועיים.

מילוא, ראש עיריית תל אביב לשעבר, ביקש להתפטר לאחר שנודע לו כי התפקיד שאליו מונה הוא זמני ומיועד לשם השלמת עסקה של מכירת מניות בחברה.

מילוא, עורך דין בהכשרתו, כיהן בעבר בתפקידים בכירים רבים ושימש יו"ר דירקטוריון בחברת הנדל"ן אזורים ודירקטור בבנק יהב ובמפעלי נייר אמריקאיים. יפנאוטו גייסה את מילוא כקול מכריע בדירקטוריון, שנועד ליישום הסכם מכירה של מניות החברה על ידי מטיס קפיטל לקבוצת גד זאבי. במסגרת העסקה הצפויה, יעביר זאבי לחברת מטיס קפיטל סכום של 80 מיליון שקל ו-31% ממניות מטיס קפיטל בשווי 30 מיליון שקל, ויקבל 50% ממניות יפנאוטו.

משה רוזנברג, מנכ"ל קבוצת גד זאבי ודירקטור ביפנאוטו, אמר כי מילוא גויס מאחר שהיה צורך בדירקטור נוסף כדי להטות את לשון המאזניים במצב של ארבעה דירקטורים מטעם מטיס וארבעה מצד זאבי: "הצעת התפקיד למילוא היתה מוסכמת על שני הצדדים, מכיוון שמדובר במהלך טכני במטרה לקבל את כל אישורי הרגולציה הנחוצים להשלמת העסקה. מילוא הסכים לתפקיד, אך ככל הנראה לא הבין כי מדובר בתפקיד זמני בלבד".

רוני מילוא מסר בתגובה: "שני הצדדים בדירקטוריון החברה פנו אלי ואמרו כי הם זקוקים לאדם הגון וישר, שניתן לסמוך עליו, והציעו לי את תפקיד הדירקטור. הסכמתי לאור העובדה כי שימשתי בעבר בורר בעניין אחר בין מטיס קפיטל לקבוצת זאבי, ואף ביקשתי להעביר את שכר הבוררות לאגודה למען החייל. ברגע שנשלחו אליי מסמכי המינוי לתפקיד, גיליתי כי מדובר בתפקיד של 'דירקטור זמני'. לאחר מכן, הסבירו לי בחברה כי מדובר בהליך להשלמת העסקה הספציפית בלבד. אני לא מכיר במושג 'דירקטור זמני', וזה לא מתקבל על הדעת כי אכהן בתנאים הללו, ולכן סירבתי לתפקיד מרצוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully