וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומי ממליץ על לאומי

אתי אפללו

3.2.2010 / 17:17

היום מתקיים המכרז הפרטי בהנפקה של שטרי הון של הבנק בהיקף של 1.2 מיליארד שקל. היועצים בבנק לאומי קיבלו היום את המלצות מערך הייעוץ והשקעות בענף מחקר שוק ההון, שהפעם המליץ לקנות שטרי הון של בנק לאומי

היום מתקיים המכרז הפרטי בהנפקה של שטרי הון של בנק לאומי, בהיקף של 1.2 מיליארד שקל. במכרז יוצעו שני סוגי שטרי הון - סדרה 200 וסדרה 201, כאשר המכרז יתקיים על הפער בין התשואה של שטר ההון לבין תשואת המק"מ. המלצתה של עינת סקורניק, מנהלת מערך הייעוץ בהשקעות היא: "לנוכח רמות התשואה הגלומות בשטרי ההון המוצעים ובהשוואה לתשואה בה נסחרים שטרי ההון הנדחים מסדרה 301 (3.13%) של החברה, שהינם בעלי תנאים דומים, ובהתחשב באפשרויות החברה לבצע פידיון מוקדם בעוד 11 שנים, ישנה כדאיות לגשת למכרז במרווח של 1.2%.

למעשה, בהמלצה זו בלאומי משווים את התשואה של הנייר המונפק לסדרה 301 שנסחרת בשוק. בפתח הסקירה מצויין כי בנק לאומי הינו בעל עניין בהנפקה, יש לידע את הלקוח בעת מתן הייעוץ. מבנק לאומי נמסר בתגובה: "לטענה שיועצי הבנק דוחפים את ההנפקה ללקוחות אין ידיים ורגליים. המכרז המוסדי הסתיים בהצלחה גדולה ובביקוש יתר. לציבור מונפקים רק 10% בתשואה דומה לזו שנקבעה במכרז המוסדי". יצויין כי התשואה ברוטו במכרז המוסדי בסדרה 200 עומדת על 4.11% ברוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully