המשטרה פתחה היום בחקירה בפרשת מובילטל, חברת התקשורת הבולגרית שבשליטת מיכאל צ'רנוי. במסגרת החקירה, נחקר איש העסקים לב לבייב כעד. כך מדווח העיתונאי יואב יצחק באתר NFC.
לבייב קיבל מצ'רנוי אופציה לרכישת מובילטל, בתיווכו של דוד אפל. העסקה לא יצאה לפועל. אפל טען בתצהיר שהגיש להוצאה לפועל כי לא קיבל דמי תיווך להם היה זכאי ממכירת מובילטל.
צ'רנוי, ושותפו זאב רום, טענו בפנייתם למשטרה ולהוצאה לפועל, כי אפל מציג טענות מופרכות במטרה להתחמק מפירעון הלוואות שקיבל בסך של 10 מיליון דולר. לטענת צ'רנוי ורום, אפל הפקיד בידיהם המחאות חסרות כיסוי.
NFC: המשטרה פתחה בחקירה בפרשת מובילטל; לב לבייב נחקר כעד
סקירת עיתונים
2.1.2002 / 19:55
