וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי יונס מצטרף לשכונת הבנקאים

שרון שפורר

8.2.2010 / 8:59

מנכ"ל בנק לאומי גליה מאור, ודליה טל, מבעלי משרד קנטור-אלחנני-טל, קנו זה מכבר דירות בפרויקט המוקם במתחם אסותא. בקרוב עתיד להצטרף אליהן שכן חדש - מנכ"ל המזרחי אלי יונס

מנכ"ל בנק לאומי גליה מאור, ודליה טל, מבעלי משרד קנטור-אלחנני-טל, קנו זה מכבר דירות בפרויקט המוקם במתחם אסותא. בקרוב עתיד להצטרף אליהן שכן חדש, גם הוא מתחום הבנקאות. לפני כמה שבועות פירסמנו במדור כי מנכ"ל בנק מזרחי-טפחות, אלי יונס, שוקל רכישת דירה במתחם - השבועות חלפו ובאחרונה נחתמה העסקה.

בשונה ממאור וטל, יונס לא רכש דירה בבניין המרכזי בן 26 הקומות במתחם, אלא באחד מבנייני הבאוהאוס שישומרו בו. יונס הצטרף לקבוצת הרכישה של העיר החדשה, בהובלת רביב צולר ודרור הלוי. לפי הערכות, תמורת הדירה שילם יונס 6-8 מיליון שקל. מחיר הרכישה הממוצע בבניין הוא כ-26 אלף שקל למטר.

בחצי השנה האחרונה מימש יונס מניות של בנק המזרחי-טפחות בהיקף של יותר מ-30 מיליון שקל. הוא נשאר עם אחזקה של 0.65% ממניות המזרחי-טפחות אך הוא מחזיק גם באופציות, שאם ימומשו יניבו לו אחזקה של כ-1.96% ממניות הבנק, הנסחר כיום לפי שווי של 7.5 מיליארד שקל. עלות שכרו של יונס ב-2008 הסתכמה בכ-9.8 מיליון שקל - כ-3.8 מיליון שקל בשכר והיתר באופציות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully