וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: מדד הדאו ג'ונס נפל ב-1%

נמרוד הלפרן

8.2.2010 / 23:42

לראשונה זה 3 חודשים - מדד דאו ג'ונס נסגר מתחת ל-10,000 נקודות. התשואה על האג"ח הממשלתיות בארה"ב זינקה ל-3.59%; קומברס ירדה ב-5%

בורסות וול סטריט, אשר השלימו בשבוע שעבר שבוע רביעי ברציפות של ירידות, המשיכו במגמה השלילית על רקע המשך חששות סביב משבר החוב של מדינות דרום אירופה. מדד דאו ג'ונס נסגר מתחת לרמה של 10,000 נקודות בראשונה זה שלושה חודשים. מניות הפיננסים הובילו את הירידות.

מדד דאו ג’ונס ירד ב-1% לרמה של 9,908 - סגירה ראשונה מתחת לרמה של 10,000 נקודות מאז ה-9 בנובמבר; מדד S&P 500 איבד 0.9% לרמה של 1,056 נקודות; מדד נאסד"ק ירד ב-0.7% לרמה של 2,126 נקודות. שוק האג"ח הממשלתיות האמריקאיות רשם ירידות, והתשואה על האג"ח ל-10 שנים עלתה ב-0.05% לרמה של 3.59%.

מניות הפיננסים הובילו את הירידות היום בוול סטריט. בנק אוף אמריקה, הבנק הגדול בארה"ב, וחברת כרטיסי האשראי אמריקן אקספרס הובילו את הירידות במגזר.

בקרב המניות הישראליות בוול סטריט,נס טכנולוגיות זכתה בחוזה מיקור חוץ בהיקף של 42 מיליון שקל, של משרד לקליטת העלייה. החוזה הינו לחמש שנים וכולל אופציה להארכה לתקופה של עד חמש שנים נוספות. נס זכתה בחוזה במכרז פומבי שפורסם ע"י המשרד.

שבועות אחרי שנודע כי בכוונת קומברס לפטר מאות עובדים, העניק לכך מנכ"ל החברה אנדריי דהן, חותמת רשמית. במכתב ששלח לעובדי החברה, אשר צורף לדיווחים הכספיים שהגישה החברה לרשות ני"ע בארה"ב (SEC) בשבוע שעבר, דהן כתב כי בכוונת החברה לפטר כ-5% מעובדי החברה, המונה כ-4,500 איש. בשעות האחרונות הוזמנו עובדי קומברס הצפויים להיות מפוטרים ברחבי העולם, לשימוע לפני הפיטורים. גם בישראל הוזמנו העובדים לשימוע, כאשר ההערכה היא כי בישראל יפוטרו עשרות עובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully