וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם קוריאיין אייר שוקלת את המשך הקו לישראל? החברה אינה מפרסמת מחירים לטיסות החל מאפריל

זוהר בלומנקרנץ

10.2.2010 / 15:29

לטענת החברה הסיבה לכך היא שיקול מחדש של מחירי הטיסות ולא כוונה להפסיק את הקו



רוצים לטוס עם קוריאיין אייר למזרח הרחוק מה-1 לאפריל? בשלב זה לא תוכלו: נוסעים מישראל המבקשים להזמין עתה ולשלם עבור כרטיסי טיסה בחברת התעופה קוריאיין אייר, על מנת לטוס החל מה1- לאפריל מנתב"ג לסיאול או ליעדי המשך אחרים במזרח הרחוק, לא יכולים לעשות זאת; הסיבה: אין עדיין מחירים של כרטיסי טיסה חדשים מתאריך זה, במערכות ההזמנה של חברת התעופה הדרום קוריאנית בארץ.



חברות התעופה נוהגות לפרסם מראש את מחיר כרטיסי הטיסה שונים. כך לדוגמא, ניתן היום למצוא במערכות ההזמנה מחיר כרטיסי טיסה לעונת האביב והקיץ הקרובים אשר תחל בסוף מרס, לאירופה וארה"ב. לפיכך ניתן להזמין מקומות טיסה ולשלם עבור כרטיס הטיסה.



אף על פי כן, נוסעים בארץ אשר ביקשו להזמין טיסות בחברת התעופה קוריאיין אייר, ליעדים בדרום קוריאה ולמזרח הרחוק, לתאריך ה-1 באפריל ואילך, לא יכלו לעשות זאת. הוסבר להם, כי לא ניתן לכרטס את הזמנתם ולא לקבוע את המחיר, משום שהחברה הדרום קוראינית, לא פרסמה עדיין את המחירון החדש לטיסותיה מישראל ואליה.



המצב יוצא הדופן הביא להערכה בענף הנסיעות, לפיה ייתכן וחברת התעופה הדרום קוראנית, רוצה להפסיק את טיסותיה בקו הסדיר ארצה.



כיום מבצעת החברה הדרום קוריאנית את שלוש טיסותיה השבועיות בקו נתב"ג-סיאול, במטוס מדגם בואינג 747 קומבי - המשלב הטסת נוסעים ומטען: 274 מושבים בשתי מחלקות-תיירות ועסקים, ו-40 טון מטענים.



מנהל חברת טורבו תעופה בישראל, סיימי זיידנמן - נציג חברת התעופה הדרום קוראינית בישראל - אמר בתגובה כי "קוריאיין אייר, לקראת השיפור בתפוסה של הטיסות שלה ולאור ההתאוששות בכלכלה העולמית, עושה שיקול מחדש של כל מערכת המחירים העולמית שלה ותודיע על המחירים החדשים בקרוב".



הוא דחה את ההערכות כי בכוונתה של חברת התעופה הדרום קוראינית, להפסיק את קו טיסותיה הסדיר לישראל וממנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully