וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלות שכרו של רוזנהויז טיפסה ל-9 מיליון שקל

מאת יורם גביזון

11.2.2010 / 7:08

השכר של חמשת בכירי שופרסל הסתכם ב-22 מיליון ב-2009. בכירי ורדינון השתכרו 4 מיליון שקל



>> עונת שכר הבכירים נפתחה כבר שלשום עם פרסום הדו"ח של ורדינון טקסטיל. בכירי ורדינון טקסטיל זכו לעלות שכר כוללת של 4 מיליון שקל, כשהמנכ"ל, גיל שפייזמן, מנהנה מעלות שכר של 1.1 מיליון שקל. אבל עם כל הכבוד לחברת הטקסטיל שהציגה צמיחה ברבעון הרביעי של 2009, ענקית הקמעונות שופרסל היתה זו שפתחה באופן רשמי את עונת "החתולים השמנים" אתמול - עם דו"ח שבישר על עלות שכר של 22 מיליון שקל לחמשת בכיריה.



שופרסל מוצאת דרך לתגמל את המנכ"ל אפי רוזנהויז וסמנכ"ל סחר ושיווק בחברה, אלי גידור, שבוע לאחר הגשת כתב אישום נגדם בבית המשפט המחוזי בירושלים בגין עבירה, לכאורה, של אי קיום תנאי המיזוג עם קלבמרקט וניסיון להסדר כובל.

המענק והגיבוי שקיבל רוזנהויז מהדירקטוריון משקף, כנראה, את ההכרה בכך שדרכו של תרמה למהפך בתוצאותיה של החברה, מאז לקח על עצמו את תפקיד המנכ"ל, ולמזעור הפגיעה ברווחיותה של החברה בשנה של פעילות כלכלית מתונה. דירקטוריון שופרסל החליט שלשום לתת לרוזנהויז מענק של 4.5 מיליון שקל בגין רווחי 2009.



עלות שכרו של רוזנהויז הגיעה ל-8.9 מיליון שקל וכללה גם שכר בעלות של 2.1 מיליון שקל ותשלום מבוסס מניות של 2.3 מיליון שקל, המשקף את השווי של 1.8 מיליון אופציות שהוקצו לו באוגוסט 2009.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully