וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשות העולם

אבשלום חלוץ | תצלום אייל טואג

11.2.2010 / 9:20

מייסדות ללין מקבלות השראה במסעות שופינג בחו"ל



מירב כהן (39) ורויטל לוי (41), בנות דודות, הקימו יחדיו את החנות הראשונה של ללין ב-1999. "רצינו לפתוח עסק פשוט, חנות שיהיה לנו כיף לעבוד בה בבקרים", מספרת לוי. "מתוך היצירה נולדה ללין. אחרי הסניף הראשון בכיכר המדינה, זה גדל מעצמו". שתיהן חברות טובות, המבלות את רוב שעות היום ביחד.



גם את מסעות הקניות שלהן הן עורכות בצוותא. "לפעמים אנחנו מגיעות לעבודה לבושות אותו הדבר בלי לתאם", מגלה כהן. "יש לנו בגדים זהים בצבעים שונים, ולפעמים גם באותו הצבע". בשל עבודתן, הן נוסעות הרבה לחו"ל ויש להן חנויות אהובות בערי בירה רבות בעולם.

"בפאריס יש את voltaire&zadig ואת קולט", מפרטת לוי. "בלונדון אנחנו חולות על טופשופ. יש להם מבחר שאין פה, קומת לנז'רי מדהימה וקומת וינטג' מפילה"



"אנחנו גם קונות בהונג קונג", אומרת כהן. "יוצא לנו להיות שם הרבה, ושם זה בעיקר גוצ'י-פוצ'י כמו שלא תראה בשום מקום בעולם. יש להם סניפים של פראדה פזורים כמו חנויות של פוקס כאן". לוי ממשיכה, "ניו יורק היא ה-מקום לשופינג. אנחנו אוהבות את החנויות של סקופ ושל קליפסו, אך גם את אמריקן אאוטפיטרס ואת אנתרופולוג'י". כהן ולוי חופרות שם בחיפוש אחר פריטים חדשים וייחודיים.



כהן אחראית גם על עיצוב המוצרים. "אני מקבלת השראה מכל מה שאני רואה ורוצה להביא לללין. מבחינתנו, זו חברת אופנה לכל דבר, המתמקדת במוצרי טיפוח". על אוזניה תלויים עגילים גדולים בצורת סמל השלום והן עומדות למכור ברשת צמידי בד עם תליון דומה.



אורן קמחי, מעצב הרשת, נמצא רוב היום בתנועה בין הסניפים ולכן חשובה לו מאוד הנוחות. "אני מעדיף בגדים מחויטים פחות, של אברקרומבי ופיץ', סליו ופוקס", הוא אומר. "בערב אני במתכונת אחרת, בבגדים של זארה, או של מעצבים ישראלים כמו גרשון ברם ודורון אשכנזי".





טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully