וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורסת אתונה עולה ב-1.4% לקראת פגישת שרי האיחוד האירופאי בבריסל; לונדון עולה ב-1.2%

הדר תדמור

11.2.2010 / 11:41

את העליות בבורסות האירופיות מובילות מניות מגזר הפיננסים והסחורות; מניית קרדיט סוויס עולה ב-2.6%



מגמת עליות נרשמת בבורסות אירופה, בהובלת מניות מגזרי הפיננסים והסחורות, לקראת פגישת מנהיגי האיחוד האירופי בבריסל אשר צפויים לדון בחבילת סיוע ליוון. בורסת אתונה עולה ב-1.4%. בורסת לונדון עולה ב-1.2%, בורסת פרנקפורט עולה ב-0.7%, בורסת פאריס עולה ב-0.9%.



גרמניה וצרפת הכינו את השטח לוועידת בריסל על ידי כך שבחנו אפשרויות כמו מתן עירבונות להלוואות, כל עוד ראש ממשלת יוון יורגוס פפאנדריאו יצליח להתמודד עם המחאות ברחוב היווני ולהעמיק את הקיצוצים במטרה להקטין את הגירעון התקציבי הגדול באיחוד האירופי.



"אני מנהל מספר דיונים בימים אלה כדי שנוכל להעניק תשובות שיספקו את השוק", אמר ראש ממשלת לוקסמבורג ז'אן קלוד יונקר, המכהן גם יו"ר פורום שרי האוצר של גוש היורו, לעיתון "לוקסמבורג וורט".



פגישת מנהיגי האיחוד האירופי, אשר תכלול גם את נשיא הבנק המרכזי של אירופה ז'אן קלוד טרישה, תחל ב-10:15 שעון בריסל (11:15 שעון ישראל). מסיבת העיתונאים הסופית בעניין תתקיים ב-16:45 שעון בריסל (17:45 שעון ישראל).



מניית בנק hsbc עולה ב-1.6%. מניית bnp פאריבה עולה ב-0.7%. מניית בנק ubs עולה ב-0.7%. מניית קרדיט סוויס עולה ב-2.6% לאחר שהבנק דיווח כי חזר לרווחיות ברבעון הרביעי של 2009.



מניית bhp ביליטון, חברת הכרייה הגדולה בעולם, עולה ב-3%. מניית ריו טינטו, חברת הכרייה השלישית בגודלה בעולם, עולה ב-4%. מניית בריטיש פטרוליום עולה ב-1%. מניית טוטאל הצרפתית עולה ב-2%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully