וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאנדטק תפחית 1.5 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2001 על השקעה בניירות ערך

סקירת עיתונים / ידיעות אחרונות

3.1.2002 / 8:00

כך מדווח "ידיעות אחרונות"; ברבעון השלישי הפחיתה החברה 6 מיליון דולר על השקעתה בניירות ערך ומיליון דולר נוספים מפעילותה העסקית



חברת פאנדטק , הנסחרת בבורסת הנאסד"ק, תפחית סכום של כ-1.5 מיליון דולר ברבעון הרביעי, בגין ירידת ערך של השקעותיה בניירות ערך שלא הניבו את התשואה הרצויה - כך מדווח הבוקר העיתון "ידיעות אחרונות".



ההפחתות של פאנדטק ברבעון הרביעי מגיעות לאחר שהחברה כבר הפחיתה סכום של כ-6 מיליון דולר ברבעון השלישי בשל השקעתה בניירות ערך וסכום נוסף של מיליון דולר מפעילות עסקית. ההפחתות בני"ע נעשו לאחר שאלו לא הניבו את התשואה הרצויה, ולהערכת פאנדטק, הירידה היתה בעלת אופי קבוע.


טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully