חברת פאנדטק , הנסחרת בבורסת הנאסד"ק, תפחית סכום של כ-1.5 מיליון דולר ברבעון הרביעי, בגין ירידת ערך של השקעותיה בניירות ערך שלא הניבו את התשואה הרצויה - כך מדווח הבוקר העיתון "ידיעות אחרונות".
ההפחתות של פאנדטק ברבעון הרביעי מגיעות לאחר שהחברה כבר הפחיתה סכום של כ-6 מיליון דולר ברבעון השלישי בשל השקעתה בניירות ערך וסכום נוסף של מיליון דולר מפעילות עסקית. ההפחתות בני"ע נעשו לאחר שאלו לא הניבו את התשואה הרצויה, ולהערכת פאנדטק, הירידה היתה בעלת אופי קבוע.
פאנדטק תפחית 1.5 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2001 על השקעה בניירות ערך
סקירת עיתונים / ידיעות אחרונות
3.1.2002 / 8:00
