וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איי.טי.אל זכתה בחוזים בסך 16 מיליון שקל לאספקת מערכות ראיית לילה לצבאות של שתי מדינות באסיה

יורם גביזון

11.2.2010 / 15:32

איי.טי.אל תספק בין השאר את מוצר הדגל החדש שלה: מערכות תצפית וציון לייזר מדגם אקספלורר סימן 2



חברת איי.טי.אל (itl) שבשליטת קבוצת מיקאל זכתה בשני חוזים נוספים לאספקת מערכות אלקטרואופטיות לראיית לילה והרכשת מטרות, עבור צבאות של שתי מדינות אסיאתיות. היקף החוזים הוא 16 מיליון שקל.



איי.טי.אל תספק בין השאר את מוצר הדגל החדש שלה: מערכות תצפית והרכשת מטרות מדגם אקספלורר סימן 2. אקספלורר היא מערכת ידנית במשקל 3 ק"ג לתצפית והרכשת מטרות ביום ובלילה ובתנאי מזג אוויר קשים. במערכת משולבים לייזרים למדידת טווח וציון מטרות, מצלמת וידיאו, מצפן דיגיטלי, מערכת לניווט לווייני וממשק עם מפה דיגיטלית ומערכות שליטה ובקרה. איי.טי.אל תספק את המערכות במחצית השנייה של 2010. מנכ"ל החברה, אלי ונציה, מציין כי מדובר בהזמנות חוזרות למערכות אלקטרואופטיות משני צבאות יבשה מתקדמים, וצופה הרחבה של העסקה והזמנת מערכות נוספות מדגם זה לשוק הצומח באסיה.



איי.טי.אל מגדירה את השוק האסיאתי כשוק אסטרטגי למערכות ראיית לילה. החברה הקימה את החברה המוחזקת אלפא איי.טי.אל (26%) כדי לקדם עסקות בשוק האסיאתי. איי.טי.אל קיבלה לפני שלושה ימים הצעה למכירת אחזקתה (55%) בחברה הבת פרייזר וולפה (fraser volpe) תמורת 15 מיליון דולר. העסקה עשויה לייצר רווח הון נאה לאיי.טי.אל, שרכשה את האחזקה בדצמבר 2007 תמורת 6 מיליון דולר. ואולם מנגד איי.טי.אל תאבד כלי שיווקי חשוב בארה"ב, לאחר שפרייזר חתמה על הסכם עם שירותי הביטחון האמריקאיים.



פרייזר סייעה לאיי.טי.אל להגדיל את צבר ההזמנות שלה ל - 45 מיליון דולר נכון לסוף נובמבר 2009, והיתה אחד הגורמים העיקריים להערכת איי.טי.אל שמכירותיה יצמחו הן ב - 2009 והן ב - 2010. איי.טי.אל הרוויחה 800 אלף דולר במחזור של 41.6 מיליון דולר בינואר-ספטמבר 2009, בהשוואה להפסד של 4.6 מיליון דולר במחזור של 33.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה ב - 2008. ההון העצמי של איי.טי.אל הוא 3.9 מיליון דולר והוא מממן 9.7% מנכסיה. שווי השוק של החברה הוא 21.3 מיליון דולר, לאחר עלייה של 23% ב 12 החודשים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully