וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה לפרנק קואטרון וקרן בלקסטון: שלוש הנפקות ראשונות היום בוול סטריט תומחרו נמוך מהצפוי

סוכנויות הידיעות

11.2.2010 / 22:57

קווינסטריט גייסה 140 מיליון דולר; גרהאם פקגי'נג גייסה 167 מיליון דולר - מחצית מהסכום המתוכנן



שלוש חברות - בהן חברת שיווק באינטרנט לה מייעץ פרנק קואטרון ויצרנית מיכלי פלסטיק שבשליטת קרן בלקסטון - ביצעו היום הנפקות ראשונות לציבור (ipo) בוול סטריט, אם כי התמחור של כל שלוש ההנפקות היה נמוך מהצפוי.



קווינסטריט (quinstreet), חברת השיווק באינטרנט אשר לה מייעץ בנקאי ההשקעות פרנק קואטרון, גייסה 140 מיליון דולר לאחר הוצאות בעקבות מכירת 10 מיליון מניות במחיר של 15 דולר למניה - פחות מטווח מחירי היעד של ההנפקה שהיה 17-19 דולר למניה. חתמי ההנפקה היו קרדיט סוויס, בנק אוף אמריקה מריל לינץ' ו-ג'י.פי מורגן.



פרנק קואטרון עשה את הונו בשלהי שנות ה-90 כאשר תיווך בעסקות רכישות ומיזוגים דוגמת רכישת חברת כרומטיס הישראלית על ידי לוסנט. במארס 2008 הוא הקים את קטליסט פרטנרס - בנק בוטיק המתמחה בתחום הטכנולוגיה, ומספק ייעוץ בתחום הפיננסי ולגבי מיזוגים לחברות היי-טק.



יצרנית הגנרטורים ג'נרק (generac) גייסה היום בהנפקה ראשונה כ-244 מיליון דולר ממכירת 18.8 מיליון מניות במחיר של 13 דולר למניה. החברה תיכננה במקור למכור 20.3 מיליון מניות בטווח מחירים של 15-17 דולר למניה.



חברת גרהאם פקג'ינג, יצרנית מיכלי פלסטיק שנמצאת בשליטת קרן ההשתלטות בלקסטון, אף היא ביצעה הנפקה הראשונה לציבור היום, אולם גייסה רק במחצית מהסכום שתיכננה. גרהאם פקג'ינט, ש-75% ממניותיה נמצאות בבעלות בלקסטון, גייסה כ-167 מיליון דולר ממכירת 16.7 מיליון מניות במחיר של 10 דולר למניה - לעומת טווח מחירי היעד של 14-16 דולר למניה.



באחרונה הלכו ורבו הסימנים לקשיים בשוק ההנפקות הראשונות בארה"ב, לאחר שמספר חברות - החל מאימפריאל קפיטל גרופ וכלה בחברת פרנד-פיינדר נטוורקס, המוציאה לאור את המגזין "פנטהאוס" ומפעילה אתרי רשתות חברתיות למבוגרים, החליטו לדחות הנפקות מתכוננות על רקע הירידות בשוקי המניות בחודש החולף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully