וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין האוטו לבית

שלומית צור

12.2.2010 / 7:04

בעל הבית



>> "המוסך המרכזי של רנו-ניסן ברחוב ריב"ל בתל אביב יעבור לאתר אחר, ובמקומו תקים קרסו נדל"ן, בעלת הקרקע, מגדל משרדים", אומר מנכ"ל קרסו נדל"ן דן פרנס, שמגדיר את מתחם יד חרוצים כ"מיקומה ההיסטורי של חברת קרסו". צעד זה של חברת קרסו הוותיקה, שהיתה מוכרת כל השנים בשל פעילותה בתחום הרכב כיבואנית רנו וניסן, מתיישב עם כניסתה של החברה בשנים האחרונות לתחום הנדל"ן.

באופן רשמי רק לפני שנה פוצלה החברה לשתי חברות נפרדות - קרסו מוטורס וקרסו נדל"ן. השבוע הודיעה החברה כי תהפוך שטח חקלאי של 26.5 דונם ברחובות שבבעלותה למתחם תעסוקה והיי-טק. "את השטח רכשה קרסו בשנת 1992 כאשר קיבלה את הזיכיון לייבא את רכבי ניסן לישראל, והמקום שימש מרכז לוגיסטי של ניסן", מספר פרנס. "כשהמרכז הלוגיסטי עבר לפארק ראם, החלטנו לקדם במקום תוכנית להקמת מתחם תעסוקה חדש, ואני צופה שהתב"ע להקמת משרדים תאושר בחודשים הקרובים, ותוך שנה נקבל היתרי בנייה".



פרנס סבור כי מיקום השטח אידיאלי להקמת פארק תעשייה והיי-טק: "השטח גובל במכון ויצמן, בפארק תמר ופארק המדע, נמצא במרחק הליכה מתחנת הרכבת של רחובות, ונמצא ממש בכניסה לעיר". על הסמיכות לפארק תמר אומר פרנס כי "נכון שמדובר בתחרות לפארק תמר, אך במקומות כאלה המסה מהווה יתרון. אנחנו נהיה חלק מהפארק, רק עם יתרון של חשיפה ונגישות. בניגוד לפארק תמר, שיש בו בניינים שנראים רק כשנכנסים לתוך המתחם, אנחנו נמצאים ממש על הציר הראשי, ונראים היטב מרחוב הרצל הראשי ומכביש עוקף רחובות המערבי".



עם כניסת החברה לנדל"ן, מודה פרנס כי "ההתלבטות אם להשקיע בנדל"ן מניב או בנדל"ן מגורים היתה גדולה - ולבסוף החלטנו ללכת על שניהם". פרויקט הדגל של החברה הוא פרויקט המגורים גן המושבות בפתח תקוה, הכולל 300 יחידות דיור, אותו בונה חברת תדהר וכיום נמצא בשיווק. פרויקט מגורים אקסלוסיבי מתוכנן ברחוב גרוזנברג בתל אביב בשטח בו שכן בעבר קולנוע אופיר, בין רחוב אלנבי לרחוב נחלת בנימין.



פרנס סבור כי הקיפאון שנרשם בתקופה האחרונה בבניית בנייני משרדים חדשים, לא בהכרח יקל על אכלוס בנייני המשרדים שתקים החברה ברחובות ובתל אביב: "אני מניח שכמונו, גם חברות אחרות מנצלות את הרגיעה ופועלות בינתיים להשיג היתרי בנייה לבניית משרדים. כאשר חברות אלה יזהו התחלה של התאוששות בשוק, הן יפעלו להוציא לדרך לא מעט פרויקטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully