וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פישר-פרייס מציגה: אייפד לילדים במחיר 80 דולר; יאפשר לראות תמונות, לקרוא ספרים ולשחק במשחקים

סוכנויות הידיעות

13.2.2010 / 16:32

המכשיר מיועד לבני 3-6 והוא צפוי לצאת לשוק החל מיולי



הכירו את ה-ixl, מכשיר דמוי אייפד לבני 3-6 שמשלב בין אלבום תמונות, קורא ספרים אלקטרוניים, נגן מוזיקה, מחברת, סטודיו לאמנות ופלטפורמת משחקים. פישר-פרייס, השייכת ליצרנית הצעצועים האמריקאית מאטל, הציגה בסוף השבוע את המכשיר ביריד המשחקים בניו יורק, והוא צפוי לצאת לשוק ב-79.99 דולר החל מיולי.



פיתוח ה-ixl היא ההשקעה הגדולה ביותר של פישר-פרייס בקו המוצרים שלה ב-2010, לפי קווין קורן, מנהל וסגן נשיא בחטיבת המותגים של פרייס-פישר. החברה מהמרת כי המוצר יסייע לצמיחת הרווחים השנה, הוא אמר.



בשנה שעברה, ירדו מכירות פישר-פרייס ב-8% ל-2.17 מיליארד דולר, ומכירות מאטל ירדו ב-8.5% ל-5.93 מיליארד דולר, על רקע הירידה בצריכה הפרטית בארה"ב.



מכירות ה-ixl צפויות להיות נמוכות בשנה הראשונה ולהסתכם ב-10 מיליון דולר עד 25 מיליון דולר, אמר גריק ג'ונסון, אנליסט לתעשיית הצעצועים ב-bmo קפיטל בניו יורק לסוכנות הידיעות בלומברג. לדברי קורן, החברה מקווה להגיע לפחות לסך מכירות זה.



חברת אפל חשפה בשבוע שעבר את האייפד, מחשב טאבלט שמחירו החל ב-499 דולר. המכשיר יכול להציג דפי אינטרנט שלמים, ספרים ויישומי אייפון, וכולל מקלדת מסך-מגע.



לדברי פישר, בזכות הירידה בעלויות הרכיבים הצליחה פישר-פרייס להשיק מוצר בקטגוריה של פחות מ-100 דולר, ולפי הערכתו, מחיר המוצר היה מגיע לכ-250 דולר אילו היה מיוצר לפני חמש שנים. "אני מניח שזה הסוף לקנאת הגאדג'טים של ההורים", הוא נזכר במה שאמרו באחת מקבוצות המיקוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully