וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעת IDE במכרז ההתפלה בשורק תיחשף בפני מקורות

מאת אבי בר-אלי

14.2.2010 / 6:48

המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, אבי ליכט, קבע כי מקורות תוכל לעיין בהצעת IDE, שבה מופיע מחיר המים שתתפיל באשדוד - אך לא לעתור נגד המכרז. מההצעה שתועבר יימחקו הסודות המסחריים



>> חברת מקורות תוכל לעיין בהצעה הזוכה שהגישו ide וקרן האצ'יסון למכרז ההתפלה בשורק - כך קבע בשבוע שעבר עו"ד אבי ליכט, המשנה ליועץ המשפטי לממשלה (כלכלי-פיסקאלי). כך תוכל מקורות לבדוק את הבסיס שלפיו נקבע מחיר המים המותפלים שתסכים המדינה לרכוש ממתקן ההתפלה שהיא מתכננת להקים באשדוד.

משרד האוצר קבע כי ירכוש מהמתקן של מקורות מים במחיר של 2.36 שקלים לקוב, שנגזר ממחיר המים הנמוך שנקבו ide והאצ'יסון במכרז המקביל בשורק. זאת, בעוד מקורות דרשה מחיר של 2.86 שקלים לקוב וטענה כי לא תוכל להקים את המתקן במחיר המים שנקבע לה.



מקורות דרשה מהאוצר לקבל לידיה את המסמכים והנתונים שעליהם התבסס משרד האוצר בקביעת המחיר, ואף עתרה בעניין לבית המשפט שהפנה את הצדדים אל היועץ המשפטי לממשלה. ליכט נענה לפניית מקורות - בתנאי שמן ההצעה שתועבר לעיונה יימחקו הסודות המסחריים והעסקיים של הקבוצה הזוכה, ולאחר שתתקבל עמדת ide והאצ'יסון בעניין.



עם זאת, ליכט דחה את טענת מקורות נגד השוואת המתקן שתקים באשדוד לזה שיוקם בשורק - וקבע כי המתקן בשורק הוא "הדומה ביותר מבחינת מאפייניו הפיסיים והמשפטיים למכרז אשדוד". עוד קבע ליכט כי מקורות לא תוכל לעתור נגד תוצאות מכרז שורק, ולא תוכל לגרום לביטולו או לעיכובו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully