וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני עוזב כי אני רוצה להיות מנכ"ל "

מאת עדי דברת-מזריץ

14.2.2010 / 6:48

שנים ארוכות כיהן יאיר עשהאל כמשנה למנכ"ל סופר-פארם, בידיעה שיבוא היום והוא יתפוס את כיסא המנכ"ל. אבל אז נודע לו שלבעלי הרשת יש תוכנית אחרות. בראיון פרישה הוא מספר ל-TheMarker איך הרגיש כשהחלום נגוז, על התוכניות לעתיד ועל ההצעות שהתחילו לזרום



>> רידינג 3, מועדון האירועים בנמל תל אביב, היה מלא בערב רביעי האחרון. אנשי סופר-פארם, עמיתים (כך נקראים זכייני הסניפים ברשת), ספקים ואוהדים התייצבו ב-18:30 כדי לחלוק כבוד ליאיר עשהאל, המשנה למנכ"ל, שהחליט לפרוש לאחר שנים רבות ברשת. ההתרגשות היתה רבה. כשהוא ניצב על הבמה סיכם עשהאל: "תודה על הערב לזכרי", והוסיף בקול רועד: "אשרי אדם העובד בחברה שיודעת כך להיפרד מעובדיה".



על אף שכבר עזב את הרשת, עשהאל מרבה להשתמש במונח "אנחנו" כשהוא מדבר על סופר-פארם. בשיחה על כוס קפה הוא מנסה להסביר מה הניע אותו לקום וללכת אחרי 13 שנה. מדוע עזב תפקיד בכיר בתחום שמרתק אותו, עם שכר גבוה ויד חופשית באחת החברות המצליחות במשק. הוא גם לא סבל מהבוסים - ליאון קופלר בעלי סופר-פארם וליאור רייטבלט המנכ"ל - אותם הוא מעריך ומוקיר. הם נהנים להיפגש לעתים גם אחרי שעות העבודה.

גם את העובדים תחתיו עשהאל רואה, לדבריו, כבני משפחה. למעשה, הוא כל כך אוהב את מקום העבודה שהוא נוטש, עד שבכל יום בחצי השנה האחרונה - מאז הודיע על כוונתו לעזוב - המשיך להגיע לעבודה ראשון בבוקר וחזר הביתה ב-21:00. יום לפני פרישתו הרשמית עוד העביר את ישיבת הדירקטוריון של החברה.



לא, לעשהאל לא ממתין ג'וב אחר על מגש של כסף והוא עדיין אינו יודע מה יעשה בהמשך. "יש שלושה סוגים של החלטות בחיים", אומר עשהאל. "ההחלטות הקלות - בין הטוב לרע, וההחלטות הקשות - בין טוב לטוב ובין רע לרע. ההחלטה שלי היתה בין הטוב מאוד לבלתי נודע".



המקרה של עשהאל אינו דומה למקרי הפרישה השגרתיים של מנהלים בכירים, שבהם הפורש מתחיל להיות ממודר מהרגע שבו הודיע על התפטרותו, והרחקתו מתהליכים בחברה גוברת ככל שמתקרב תאריך עזיבתו. נראה כי אכן מדובר באידיליה. בעצם, רק כמעט. כי הבטחה שניתנה לו בעבר על ידי רייטבלט המנכ"ל - שימלא את מקומו עם עזיבתו - לא מומשה.



"יש מנכ"ל מצוין בסופר-פארם ואין סיבה להזיז אותו", אומר עשהאל. "אני לא רוצה להישאר בגלל נוחות וכבוד. אני לא חושב שליאור צריך לזוז מהתפקיד רק כי אני רוצה להתקדם. בהשקפה שלי, אדם צריך לממש את עצמו, להתקדם ובעיקר לא לדרוך במקום.



"אם היתה לסופר-פארם פעילות בינלאומית ענקית וליאור היה יכול לנהל אותה, ואני הייתי משמש מנכ"ל משותף בישראל, אז או.קי. אבל הפעילות בחו"ל עדיין לא גדולה מספיק והוא מנכ"ל טוב. אני סקרן ותאב דעת, ורוצה ללמוד ולנהל ארגון - בתחום הקמעונות או לא".



עשהאל הוא דמות מוכרת בענף השיווק והקמעונות. מיד לאחר שפורסמה ההודעה על פרישתו, החל מחול שדים של שמועות: עשהאל עומד להחליף את מנכ"ל שופרסל אפי רוזנהויז, או אולי את זאב וורמברנד, מנכ"ל רבוע הכחול. עשהאל טען אז כי עדיין אינו יודע לאן מועדות פניו, אך האנשים סביבו ובענף בכלל סירבו להאמין. איזה אדם שפוי עוזב עבודה שכה רבים חולמים על תפקיד בכיר בה, מבלי שיהיה מסודר בתפקיד עתידי מוצלח? כשחלפו החודשים, ועשהאל עדיין לא הודיע על משרה חדשה, הבינו בשוק: האדם הזה הוא יאיר עשהאל.



לא קל יותר למצוא עבודה כשיש לך משרה?



"כן. אפשר לומר שיש כאן סוג של אומץ, אבל בבחירה בין לחפש בשקט ואז להגיד שאני עוזב, לבין להודיע שאני עוזב ואז שייפנו אלי - בחרתי באפשרות השנייה. לא הרגשתי בנוח לעשות דברים בהיחבא. על אף שלמעלה ידעו שאני עוזב, עדיין לא יכולתי לרחרח, ללכת לראיונות עבודה ולהגיד שם שלא יגידו כלום למנהלים ולעובדים שלי. אני לא בנוי להסתיר דברים. בהיבט המצפוני לא יכולתי לעשות את זה".



"גודל הארגון הוא לא מה שקובע"



הוא "נמשך" לסופר-פארם מתפקיד מנכ"ל רשת טויס אר אס, עוד כשהיתה בבעלות משותפת של ליאון קופלר ואליעזר פישמן. רייטבלט, שהגיע לרשת שנה לפניו, שמע על איש הקמעונות המוצלח, עם ניסיון של תשע שנים בתפקידים בכירים בשטראוס, וארבע שנים בטויס אר אס, הביא אותו לסופר-פארם ולימים אף תפר בשבילו הגדרת תפקיד שלא היתה קיימת עד אז - משנה למנכ"ל.



מתוקף תפקידו החדש מונה עשהאל לאחראי על סמנכ"לי הסחר והשיווק, שהיו כפופים קודם למנכ"ל. עם זאת, כבר לפני 13 שנה הובהר לעשהאל כי מדובר בהגדרת תפקיד מיוחדת לתקופה זמנית בלבד. הוא לא צפה מראש שהשנים יחלפו ורייטבלט לא יזוז לשום מקום.



עד סוף 2007, כולם - והוא עצמו - חשבו כי יגיע היום והוא יישב בכיסא הבוס. כשבנק לאומי רכש 20% מסופר-פארם, בספטמבר 2007, כבר היה ברור שרייטבלט כאן בשביל להישאר. הבנק היתנה את העסקה בכך שרייבלט יישאר בתפקיד חמש שנים נוספות. הוא כמובן הסכים. מאותו הרגע התחילה הספירה לאחור, ועשהאל ידע שהוא רוצה לעזוב.



קרה לך שהתחרטת על ההחלטה לעזוב בחודשים האחרונים?



"חשבתי הרבה, ואין לי שום שמחה על זה שאני עוזב - רק עצב. אבל יש בי שלמות מוחלטת עם ההחלטה. לא יכולתי להישאר באותו מקום בלי שאממש את עצמי. לא התחרטתי. אחרי הרבה שנים מסקרן אותי לעשות דברים אחרים".



העזיבה שלך נבעה משיקולים של כבוד? רצית תפקיד בכיר יותר?



"לא. אני עוזב כי אני רוצה להתקדם ולהיות המנכ"ל. אין לי בעיה להיות מנכ"ל של חברה קטנה יותר".



אז כן רצית תפקיד בכיר יותר.



"ההבדל הוא שבראש הפירמידה, אתה המנהל העליון שאחראי לכל דבר בארגון, ואתה מתווה את הדרך בהתאם לפילוסופיה שלך. גודל הארגון הוא לא מה שקובע, אלא האנשים שאתה עובד מעליהם ובשבילם, ועד כמה אתה יכול לבוא בארגון לידי ביטוי כמנכ"ל".



כמנכ"ל סופר-פארם היית עושה דברים אחרת?



"המנכ"ל ואני ראינו עין בעין, הבעיה שאתה לא המנהל העליון".



זה היה משנה אם היו הופכים אותך למנכ"ל ואת רייטבלט ליו"ר?



"כן. זה גם מה שרציתי".



כשאמרת לקופלר ולרייטבלט שאתה רוצה לעזוב, הם ניסו לשכנע אותך להישאר?



"כן. את ההחלטה קיבלתי כבר לפני שנתיים. זה נגרר שנה וחצי שלא הודעתי לעובדים ובחוץ ולא חיפשתי עבודה, כי ניסו לשכנע אותי להישאר. כשאתה עוזב בית, התהליך הוא לא קל".



לא ניסו להגיד לך שרייטבלט אולי יעזוב בעתיד וכדאי לך לחכות?



"להיפך. מה שהיה מצחיק זה שבשוק חשבו שאני אחליף אותו ואני המנכ"ל הבא, אבל אני והוא יודעים כל הזמן הזה שהוא לא הולך לשום מקום".



מתי הבנת שאתה לא עומד להיות מנכ"ל סופר-פארם?



"בנובמבר 2007, ביריד הקניות, כשליאור אמר על הבמה שהוא נשאר ולא הולך לשום מקום".



ככה שמעת על זה? על הבמה ליד כולם?



"הוא אמר לי קצת לפני".



אז לפני זה חשבת שתהיה המנכ"ל הבא?



"לפני זה התכנון היה שאני אהיה המנכ"ל. בגלל זה מינו אותי למשנה, והביאו אותי לתפקיד עשר שנים קודם לכן. יכול להיות שליאור צעיר מדי בגיל בשביל לעזוב, ולדעתי גם לא נכון בשביל הארגון שהוא יזוז מהתפקיד".



אתה ממורמר באיזשהו אופן?



"אפילו לא בפסיק".



אבל הבטיחו לך משהו ולא קיימו.



"נכון, אבל אף אחד לא עומד לך עם אקדח לרקה, ואף אחד לא צריך להעזיב את ליאור אם הוא טוב".



לא מקריבים את האסטרטגיה



באחרונה גברו השמועות על עשהאל יותר ויותר. לאחר שקבוצת אי.די.בי הודיעה כי ריצ'רד הנטר, מנכ"ל נטוויז'ן, יכהן כמנהל העסקים ראשי של שופרסל ולמעשה ינהל את החברה, הדיבור המוביל בברנז'ה היה דווקא על עשהאל כמנכ"ל הבא. "המפסיד העיקרי הוא עשהאל, שלטש עיניים לתפקיד מנכ"ל שופרסל, ועכשיו הביאו לשם את האנטר לתפקיד", אמר אחד הגורמים הבכירים שדנו בנושא.



"בכל פעם מגיעה לאוזניי שמועה אחרת בקשר לתפקיד כזה או אחר הנוגע אלי", מכחיש עשהאל את כוורת השמועות. "לא מדובר ביותר מספקולציות של אנשים. לא עזבתי את סופר-פארם כי כיוונתי לתפקיד כזה או אחר".



קיבלת הצעות עבודה אטרקטיביות?



"בתקופה האחרונה מתחילות להגיע פניות לדברים מאוד מעניינים. אני נמצא בפגישות רבות כל יום מהבוקר. כשהלב ייפגש עם הראש - אחליט. זה כמו נישואים: מתחתנים מהלב, לא מהאינטרסים".



איזה מקום אתה בעצם מחפש?



"מקום שבו אוכל ללמוד גם מבעלי הבית וגם מאנשים שעובדים אתי. אני חייב להיות במקום שבו אני מופרה ולומד, ולא רק נרקיס מלך הביצה".



כמה ארגונים כאלה כבר יש?



"יש מספיק חברות בישראל, שחלקן גם מחוברות לחברות בינלאומיות, ומספיק בעלי בית איכותיים שתהליך קבלת ההחלטות שלהם עובר דרך פריזמה מסודרת. אני מוכן גם לעבוד בחברה שצריכה לעבור מהפך, אבל כשאתה והבעלים רואים עין בעין ויש תהליך ארוך של קבלת החלטות".



אז למעשה אתה רוצה לעבוד בסופר-פארם.



"כן. אבל בתור המנכ"ל. כשליאור שאל אותי אם הוא יכול לעזור לי בחוץ שאלתי אותו אם אולי הוא מכיר מישהו בסופר-פארם".



לעשהאל חשוב להבהיר לאלה שחושבים כי לפני הכל הוא מומחה בקמעונות, ורק אחר כך מנהל - כי אלה ממש לא פני הדברים. "פשוט התמחיתי בשנים האחרונות בקמעונות, והשיווק והקמעונות בסופר-פארם הם ברמות הגבוהות בעולם", הוא מסביר. "לפעמים אני מוצא את עצמי מסתכל על קמעונאים אחרים בעין ביקורתית, ותמה מה גרם להם, למשל, לפתוח חנות במקום כזה או אחר.



"אבל אני מאמין בעבודה עקבית, קפדנית ועל פי תכנון. אני לא מאמין בהבלחות וקפריזות. אני גם לא חושב שחברה צריכה להמציא אסטרטגיה חדשה בכל שלוש שנים. רואים חברות שפותחות תת רשת חדשה - ואז סוגרות אותה, מאחדות רשתות - ואז מפרידות אותן שוב. לפעמים בשביל להיות גדולות הן מאבדות את הזהות והבידול. במצב כזה, פעם יעדיפו אותך ופעם אחרת מישהו אחר".



איך אתם פועלים בסופר-פארם?



"בצורה מאוד אנליטית. ההתייחסות לקמעונות, שהיא לכאורה low טק, היא כמו להיי-טק. היכולת שלנו לנהל עסק כה מורכב וגדול, מול רגולציה וספקים ברמה מאוד גבוהה לאורך שנים, יונקת מהמקצועיות, מכוח אדם איכותי ומאסטרטגיה קבועה ולא מזגזגת. אני גאה על זה שאנחנו מצליחים לנהל ארגון עם יכולת ארוכת טווח, שלא פוגעת בתחרות שלנו אל מול התוצאות היום-יומיות שלנו. אנחנו לא מקריבים את האסטרטגיה שלנו. קשה למצוא רשתות אחרות שגדלות בחנויות זהות באופן ריאלי ואורגני, בכל שנה מזה 15 שנה".



פשטות מתוחכמת



עשהאל ורייטבלט שונים מאוד זה מזה. מהשניים, נראה כי עשהאל הוא יותר איש הבריות. אנשים אוהבים אותו ולא מרגישים מאוימים, אך מנגד מעניקים לו כבוד רב.



בסיור במסדרונות ההנהלה של סניף סופר-פארם בקניון איילון, אפשר לפגוש הרבה תמרוקים, אך גם לא מעט אוהדים מושבעים של עשהאל שמרעיפים עליו חיבוקים ונשיקות ומביטים בו בעיניים מעריצות ונוצצות מדמעות. דולי, מנהלת הקוסמטיקה של הסניף, בכתה פעמיים במהלך הביקור. "אנחנו ארגון של אנשים רגישים", היא מסבירה.



מנהל הסניף, קובי ינקוביץ', מתעקש להגיד כמה דברים על עשהאל: "בקטע המקצועי אף אחד, לא מבפנים ולא מבחוץ, לא יחלוק על כך שיאיר הוא איש שיווק 'תותח' ברמות הקשות. הוא המציא את הפשטות עם התחכום. עם כל השמרנות שיש בו, הוא הביא לעולם את הביוטי סיטי, הבייבי לנד ועל אף שרוזנהויז המציא את מועדון הלקוחות - הוא זה שטיפח את לייף סטייל למה שהוא כיום.



"מחלקות האורתופדיה, האופטיקה - זה הכל פרי יוזמתו ופיתוחו של יאיר. הוא איש של אנשים. בהתחלה לא רואים את זה, כי בפגישות הראשונות הוא מצטייר כשקט ומופנם, אבל אחרי זמן מה רואים את החום שנשפך ממנו ומחבק אנשים".



גם לבכירים בענף יש רק דברים טובים להגיד על עשהאל. "הוא מאוד חכם, אחד מהאנשים שיותר מבינים בריטייל בישראל", אומר אורן רווח, מנכ"ל אסתי לאודר. "אני ממש מעריץ אותו. אומרים לי 'יאיר עשהאל' וממש מבריקות לי העיניים. הוא השתלב יפה בתוך קבוצת סופר-פארם ועשה הרבה דברים שעיצבו אותה. בנוסף, הוא איש שמאוד נעים לעבוד מולו ושמכבד את הספקים".



מה דעתך על ההחלטה שלו לפרוש?



"הוא היה משנה למנכ"ל ועשה כברת דרך, אבל יש הבדל בין להיות משנה למנכ"ל. אנשים טובים רוצים להתקדם. הוא עשה את הצעד הנכון, גם אני הייתי עושה את אותו הדבר. אני לא יודע מה יהיה אתו בהמשך, אבל בכל זאת זו היתה החלטה נבונה".



"הוא איש מאוד אינטליגנטי ומאוד מקצועי, ומלה שלו היא תמיד מלה", מצהיר ספק בכיר אחר. "הוא לא מברבר בשכל, הוא נעים הליכות ואומר דברים ענייניים וללא הרבה רעש וצלצולים כפי שנהוג בענף. הוא גם מעט סגור ולא בברנז'ה. התפלאתי שהוא לא מצא עבודה ובכל זאת עזב".



מיצוב יוקרתי, הנחות גדולות



עשהאל, לדבריו, נהפך למומחה קמעונות במקרה. למעשה, הוא בכלל רצה להיות דיפלומט ולכן גם למד יחסים בינלאומיים. הוא דובר חמש שפות ברמת שפת אם - אנגלית, צרפתית, ערבית, ספרדית ועברית. "נולדתי בישראל אבל עם הוריי, שמגיעים ממצרים, אני מדבר צרפתית", הוא מספר. "ניסיתי לדבר עם הבן שלי צרפתית אבל זה לא כל כך עבד. כשאתה מגיע הביתה בלילה ואומר לו איזה משפט בצרפתית, זה לא מספיק והוא לא ממש מבין מה אתה רוצה ממנו".



יש לו שלושה בנים, בני 4, 11 ו-14. "אני ממש לא אבא מצטיין, אני אבא עסוק", הוא מודה. "האמא בבית, אך אני לא חושב שאמא זה במקום אבא. אבל זה האופי שלי".



את המעבר לקמעונות עשה ממניעים כלכליים נטו. "עברתי אחרי שדיפלומט אחד אמר לי את המשפט הבא: 'אני 30 שנה במשרד החוץ. אני מפרנס את אשתי בכבוד והיא מפרנסת אותי בכסף", הוא מספר.



בענף הקמעונות נחשב עשהאל איש מקצוע מוערך בזכות לא מעט מהלכים שהוביל בסופר-פארם. כשהגיע לרשת, המותג הפרטי שלה לייף היה בחיתוליו. כיום הוא כולל כ-400 מוצרים ואלפי פריטים. את 2009 סיים המותג הפרטי עם מכירות של 307 מיליון שקל - גידול של 7% מהשנה הקודמת. הוא תופס נתח של 8% מכלל המכירות בסופר-פארם ו-13% בממוצע בתחומים שבהם הוא פועל.



אחד המהלכים המשמעותיים של סופר-פארם, שנחשב ה"בייבי" של עשהאל בשנתיים האחרונות, היה כניסה לתחום האופטיקה. עשהאל זיהה את הרווחיות בתחום, ובחברה האמינו שהם יכולים להציע שירות מקצועי ומחירים אטרקטיביים. בנוסף, מדובר באמצעי שמבדל את הרשת ממתחרותיה ותומך במיצובה כרשת בריאות מקצועית. כיום יש מחלקות אופטיקה ב-11 סניפים שבהם פועלים אופטומטריסטים מורשים.



מבחינה שיווקית ניסה עשהאל לשלב בין מיצוב יוקרתי, נקי וגם יקר של סופר-פארם, לצד מבצעים והנחות גדולות מאוד. בין השאר הוא הנהיג אירועים שונים כדי לחזק את הקשר בין הרשת ללקוחות וספקים כמו ביוטי סיטי בתחום הקוסמטיקה, בייבי לנד לתינוקות, פסטיבל good life ועוד.



מה דעתך על קונצפט הדראגסטורים בישראל?



"אני חושב שיש פה שחקן מוביל - סופר-פארם עם 154 חנויות. כשנגיע ל-200 חנויות, כנראה נגיע למיצוי. יש שחקן שני, ניו פארם, שגם אם יעשה עבודה טובה - תפעולית ושיווקית - עדיין בסיס האסטרטגיה שלו הוא me too (חיקוי) של סופר-פארם. בשוק גדול מאוד להיות me too זה לגיטימי, אבל בשוק קטן כמו שלנו חיקוי זה לא מספיק. צריך בידול".



שוק הקמעונות בישראל ריכוזי מדי בעיניך?



"שוק של שתי רשתות שיווק גדולות (שופרסל ורבוע כחול), הוא בעייתי. טוב שיש את הרשתות הפרטיות, אבל הן לא מאוגדות ולכן הכוח העיקרי מתרכז בידי שתי הרשתות הגדולות. מנגד, אפשר למצוא תחומים, כמו אופנה, שהם מבוזרים עם יותר מדי מתחרים".



מה אתה חושב על סוגיית סידור המדפים שתופסת הרבה כותרות בימים אלה?



"אני חושב ששופרסל עושים נכון. הקמעונאי צריך לסדר את המדף. אני לא נכנס לשיקול המסחרי של כמה הם רוצים לגבות מהספקים על סידור המדפים, אלא לעיקרון שהמדפים שייכים לקמעונאי - והוא זה שצריך לסדר.



"עם זאת, צריך למצוא את הדרך לעשות את זה נכון ולשמור ליצרנים שטחי מדף בהתאם לתוצאות שלהם, אבל העיקרון שהרשת צריכה לסדר את המדפים של עצמה ולא הספקים הוא נכון".



נראה שבסופר-פארם הצלחתם לא למשוך הרבה אש. איך יכול להיות שהשקתם מותג פרטי בכל-כך הרבה קטגוריות בלי סכסוכי סחר, כמו שקורה לעתים קרובות ברשתות המזון?



"סופר-פארם מתפרנסת מהמותגים, ולכן המותג הפרטי לא יבוא על חשבון המכירות של הספקים - בניגוד לשופרסל. ברוב רשתות המזון רואים שהן נותנות שטחי מדף לא פרופורציונליים למותג הפרטי שלהן. אצלנו השטחים של לייף פרופורציונליים לנתח השוק שלו. אנחנו גם נישאר רק בתחומי הבריאות והיופי, והוא לא ניכנס לקומודיטי (מוצרי בסיס). זו אחת העוצמות של סופר-פארם".



"כשמישהו מחקה אותך, קשה לך ללמוד ממנו"



>> ליאיר עשהאל ביקורת רבה על רשת ניו פארם, המתחרה המושבעת של סופר-פארם, שבבעלות קבוצת המשביר לצרכן. "אני כבעלים הייתי לוקח לנהל את הרשת מישהו שהוא קמעונאי בנשמה ומבין קמעונות". "בכלל, בכל רשת קמעונית גדולה צריך לשים בראש הפירמידה אנשי מקצוע מעולם הקמעונות. זה עולם מורכב מאוד, שמחייב ירידה לפרטים ותכנון והבנה בנושאים מאוד מגוונים - החל מלוגיסטיקה ותפעול ועד לבחירת לוקיישנים, שיווק, מסחור חנויות וניהול אנשים - וזה לא עניין להתנסויות", אמר עשהאל בהתייחסו למינוי יפתח סרי, שכיהן בעבר בתפקידי ניהול בכירים בחברת טבע בישראל ובחו"ל, למנכ"ל רשת ניו פארם באחרונה.



"אני חושב שהם מתחרים הוגנים ולגיטימיים, ואני מנסה ללמוד מהמתחרים, אבל מוצא את עצמי לפעמים מתוסכל, כי כשמישהו מחקה אותך קשה לך ללמוד ממנו".



בכנס איגוד השיווק שהתקיים באחרונה, הנחה עשהאל פאנל שבו השתתף רמי שביט, הבעלים של קבוצת "המשביר לצרכן", בעלת ניו פארם. על הבמה לא יכול היה עשהאל להתאפק וזרק הערות לשביט, כמו "עכשיו אתה יכול לבוא לחפש אצלי עבודה", או "נכנסתי לתפקיד עם שיער ועכשיו נותרתי רק עם ראש". כמו כן העיר לשביט בהומור המהול בציניות, על כך שהוא מרבה להצהיר על תוכניות שהוא לא מיישם לאחר מכן. שביט לא נשאר חייב ואמר על הבמה שהוא הסתבך עם המנחה, שיכול סוף סוף "להחזיר לו" על כל השנים שהם היו יריבים.



היית הולך לנהל מחר את ניו פארם?



"האינטגריטי שלי לא היה מאפשר לי לפגוע בסופר-פארם. היחסים שלי עם סופר-פארם וליאון קופלר וליאור רייבלט, שאותם אני מוקיר ומכיר, הם כאלה שאני לא אלך לנהל את הרשת המתחרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully