וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטבח כפרי וסלון תעשייתי בלב תל אביב

רנית נחום-הלוי

14.2.2010 / 6:48

בתנועה



שמות: אמיר (32) ומורן (29) קרונברג

עיסוקים: אמיר בעל עסק לבישול יוקרתי מהבית, מורן עצמאית



מצב משפחתי: נשואים + 1



איזו דירה אתם מוכרים? "אנחנו מוכרים דירה ברחוב טשרניחובסקי, בסמטת המשוררים, בתל אביב. מדובר בדירת שלושה חדרים בשטח 75 מ"ר, בקומה שנייה מתוך שלוש. את הדירה עיצבה אדריכלית ויש בה מקומות אחסון רבים. העיצוב משלב בין סגנון כפרי למודרני - המטבח עוצב מעץ מלא המשרה אווירה כפרית והסלון מאופיין בסגנון תעשייתי.



"המטבח מותאם לדרישות של אמיר, טבח במקצועו, ולכן משטחי העבודה הם מנירוסטה ולא משיש כמקובל. הוא כולל משטחים גדולים, אי באמצע, ארונות אחסון מיוחדים ויש הפרדה בין פינת העבודה לגורס האשפה.



"רכשנו את הבית לפני שנה וחצי והרסנו אותו כליל. שברנו את כל הקירות והשארנו חלל אמצעי פתוח, כשחדרי השינה עוטפים אותו בצורת ח'. הכל חדש בדירה - מיזוג מרכזי, אינסטלציה, תריסים חשמליים בכל הדירה, ריצוף פרקט בחדרי השינה וקיר לבנים במטבח. עבודות הנגרות בוצעו בידי נגר אומן".



השכונה: "הדירה ממוקמת בלב תל אביב, ליד הרחובות קינג ג'ורג' ואלנבי, במרחק הליכה לכל מקום. עם זאת, הכניסה לבניין היא מכיכר ביאליק, באזור שקט. המרפסת פונה לגן מאיר. בשכונה מתגוררים הרבה צעירים וזוגות צעירים, שמגיעים כמעט כל יום לכיכר ביאליק ולגן מאיר, מה שיוצר הווי חברתי מעניין. הילדים נהנים ממרכז קהילתי המספק חוגים מעניינים ומהספרייה למוסיקה. באזור פועלים גם גני ילדים רבים".



מחיר מבוקש: 1.9 מיליון שקל



איך קבעתם את המחיר? "בהתייעצות עם מתווכים ובהתאם לעסקות שנעשו בסביבה, כשכללנו בו חלק מעלויות השיפוץ".



מדוע החלטתם למכור? "כשקנינו את הדירה הבאנו בחשבון שהיא תתאים לנו רק לכמה שנים. אנו גרים בה שנה וחצי, אוהבים מאוד את האזור ומתכוונים להישאר בשכונה".



תתפשרו במחיר? "אין סיבה להתפשר. מחיר הדירה משקף את ההשקעה שנעשתה ואת היתרונות הטמונים בה, בין השאר מיקומה. יכול להיות שנסכים להתגמש מעט במו"מ רציני".



איזה דירה בכוונתכם לקנות? "כבר מצאנו. רכשנו דירה מרווחת יותר, בשטח של כ-100 מ"ר, ברחוב מקביל".



כמה זמן אתם מציעים את הדירה למכירה, ואיך? "שלושה שבועות. באמצעות פרסום באינטרנט".



-



לפרטים נוספים: מורן: 295799-0522. מייל: morankron@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully