וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2.75 מיליון שקל לדירת גג בהרצליה

שלומית צור

14.2.2010 / 6:48

ניתוח עסקה



העסקה: דירת גג בת 5 חדרים בשכונת הרצליה הצעירה נמכרה ב-2.75 מיליון שקל

הנכס: הדירה נמצאת בבניין בן שנה וחצי, הממוקם ברחוב ההסתדרות בשכונת הרצליה הצעירה בהרצליה. הבניין כולל ארבע דיירים בלבד - שתי דירות גן הפונות לעורף הבניין, ושתי דירות גג עם מרפסות שמש בחזית הבניין. את התכנון המקורי ביצע האדריכל גיא מאיר.



הדירה שנמכרה השבוע היא דירת גג בת חמישה חדרים. שטח הדירה כ-160 מ"ר ועוד מרפסת גג בשטח 40 מ"ר. הדירה, שכוללת גם שתי חניות, הוצעה במשך שמונה חודשים בשוק תמורת 2.78 מיליון שקל, ונמכרה לבסוף ב-2.75 מיליון שקל.



ניתוח העסקה: יחסית לדירות חדשות המוצעות על ידי משקיעים, הדירה משודרגת מעל הסטנדרט המקובל והכניסה אליה מיידית, מה שהופך את התמורה בעבור המחיר להולמת יותר.



לשם השוואה - באותו הבניין נמכרה גם דירת גן ב-2.9 מיליון שקל. כמו כן, ברחוב א.ד גורדון הסמוך לבניין מוצעת כיום דירת גג מקבלן ב-2.8 מיליון שקל.



חלק מהמומחים סבורים כי מחיר המכירה גבוה במיוחד מאחר שהוא כבר מתקרב למחיר של קוטג' באותו אזור. יחד עם זאת, מי שמחפש דירה חדשה בהרצליה, על אחת כמה וכמה דירת גג, לא נהנה מאופציות רבות, שכן אין בעיר הרבה דירות חדשות שבנייתן הסתיימה.



שורה תחתונה: מחיר שוק לדירת גג בהרצליה, בהתחשב בהיצע המצומצם של דירות אלה.



-



בניתוח העסקה עזרו: זכיין אנגלו סכסון בהרצליה דוד לוי, המתווך דרור לגזיאל מסוכנות ריאלטי אקזקיוטיב הרצליה, המתווך אבי חיון מסוכנות סנצ'ורי 21 בהרצליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully