וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכרו השנתי של מנכ"ל בנק לוידס עשוי להגיע ל-15 מיליון דולר

סוכנויות הידיעות

14.2.2010 / 9:47

המנכ"ל, אריק דניאלס, הוא סבור כי הוא ראוי לשכר זה, לאחר שהצליח לגייס השנה 23 מיליארד ליש"ט עבור הבנק



שכרו של מנכ"ל לוידס עשוי להגיע ל-10 מיליון ליש"ט, מה שצפוי לעורר את זעם הציבור בבריטניה, כך דיווח העיתון הבריטי "סאנדיי טיימס".



לוידס, ש-41% ממנו נמצאים בבעלות ממשלת בריטניה, החל בשבוע שעבר לנהל מגעים עם בעלי המניות בנוגע לשכרו של המנכ"ל, אריק דניאלס. לפי תנאי החוזה שלו, יכול שכרו של דניאלס ל-2009 להגיע ל-10 מיליון ליש"ט (15.7 מיליון דולר). השכר יורכב ככל הנראה ממניות, ויהיה מותנה בביצועים.



שכרו של דניאלס עשוי לעורר את זעם בעלי המניות, לאחר המחיקות הגדולות של לוידס בעקבות השתלטותו על hbos במשבר הפיננסי, עסקה שהוביל דניאלס. בשנה שעברה ויתר דניאלס על הבונוס שלו בעקבות לחץ ממשלתי, ולכן ירד שכרו ל-1.1 מיליון ליש"ט, לעומת 2.8 מיליון ליש"ט ב-2007.



מקורות המקורבים לדניאלס סיפרו כי הוא סבור שהוא זכאי לשכר גבוה לאחר שהצליח לגייס 23 מיליארד ליש"ט, על מנת לסיים את תלותו של הבנק בממשלה.



בנק ברקליס, אשר על פי התחזיות ידווח מחר על רווח שנתי של יותר מ-11 מיליארד ליש"ט, צפוי להודיע על תוכניתו לשלם לבנקאי ההשקעות שלו סכום כולל של כ-4.5 מיליארד ליש"ט. בוב דאימונד, נשיא הבנק, עשוי לקבל קרוב ל-30 מיליון ליש"ט, אולם הבונוס של דאימונד, ושל שאר הבכירים בבנק, יהיה במניות בלבד.



רויאל בנק אוף סקוטלנד, אשר 84% ממנו מוחזקים בידי ממשלת בריטניה, נמצא במגעים אחרונים לתשלום בונוסים בסכום כולל של 1.3 מיליארד ליש"ט לבעלי הביצועים הטובים ביותר בו – 30% מעל לסכום שניתן בשנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully