וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל תשנה את הגדרות הפרטיות של גוגל באזז בעקבות הביקורת

ניו יורק טיימס

14.2.2010 / 10:11

המשתמשים ברשת החברתית החדשה יוכלו לבחור אחרי מי לעקוב, ועם מי לחלוק את פרטיהם ותמונותיהם



ענקית האינטרנט גוגל התייחסה בסוף השבוע לתלונות על הפרת הפרטיות ברשת החברתית החדשה שלה, גוגל באזז, והודיעה כי תשנה בתוך כמה ימים את הרשת החברתית החדשה שלה, כך שתתאים לדרישות הפרטיות של הגולשים.



טוד ג'קסון, מנהל המוצר של ג'ימייל וגוגל באז, כתב בבלוג שלו כי החברה תטפל בסוגיית הפרטיות, לאחר שגולשים רבים הביעו ביקורת על כך שהשירות יוצר באופן אוטומטי רשימת עוקבים מבין משתמשי הג'ימייל האחרים שעמם הגולש מתכתב או מנהל צ'טים לעיתים קרובות. מעתה, במקום ליצור קשרים בין אנשים באופן אוטומטי, באזז יציע למשתמשים החדשים רשימת חברים פוטנציאליים.



ג'קסון, אשר הסביר כי הקישור האוטומטי בין חברים נועד להקל על גולשים חדשים את השימוש בבאזז, אמר כי הוא מודע לביקורת שנמתחה על גוגל בשבוע האחרון.



גוגל באזז, שהושקה בשבוע שעבר, נועדה לחזק את מעמדה של גוגל מול אתרי רשתות חברתיות כמו פייסבוק וטוויטר, אולם עד מהרה עורר השירות תגובות שליליות וחיוביות כאחד בבלוגים ובאתרי טכנולוגיה ברחבי האינטרנט. עניין אחרי שהפריע לבלוגרים רבים, בנוסף על הקישור האוטומטי בין אנשים, היה כי מאחר ש"באזז" עוקב באופן אוטומטי אחר אנשים, רשימת הקשרים של משתמשי ג'ימייל הופכת לפומבית, וגם זרים יכולים לצפות בה.



משתמשים שכבר נרשמו לגוגל באזז יוכלו להירשם מחדש כמשתמשים חדשים, לדברי ג'קסון, כדי "לתת להם הזדמנות נוספת לבחון ולאשר את האנשים שאחריהם הם רוצים לעקוב". בנוסף, כתב ג'קסון, גוגל באזז לא יפרסם בפומבי אלבומי תמונות של פיקאסה ופריטים אחרים שהגולשים חולקים ביניהם, באופן אוטומטי, אלא רק על פי בחירה. השינוי האחרון שיחול בגוגל באזז, הוא האפשרות להסיר את השירות מחשבון הג'ימייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully