וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מג'יק ג'ונסון במגעים לרכוש את המו"לית ג'ונסון פאבלישינג

סוכנויות הידיעות

14.2.2010 / 10:28

כוכב ה-NBA הפורש ארווין "מג'יק" ג'ונסון בן ה-50 מעוניין למזג את המו"לית לתוך חברת מג'יק ג'ונסון אנטרפרייז ■ המו"לית שהוקמה ב-1942 היא הבעלית של המגזינים "אבוני" ו"ג'ט", שתיעדו את החיים האפרו אמריקאיים למעלה מחצי מאה ■ הכנסות מגזין "אבוני" מפרס



כוכב ה-nba הפורש ארווין "מג'יק" ג'ונסון, נמצא במגעים לרכישת המו"לית ג'ונסון פאבלישינג, הבעלים של המגזינים "אבוני" ו"ג'ט" - מגזינים אשר תיעדו את החיים האפרו-אמריקאיים למעלה מחצי מאה.



"היו דיונים בנושא", אמר אריק הולומן, נשיא חברת מג'יק ג'ונסון אנטרפרייז בראיון לבלומברג. עוד הוסיף: "עדיין לא סוכם שום דבר" וסירב לתת פרטים נוספים בנושא.



ג'ונסון בן ה-50 יימזג את המו"לית אל תוך מג'יק ג'ונסון אנטרפרייז, אמר אדם המקורב לפרשה. לחברה שהקים ג'ונסון עוד בזמן ששיחק בקבוצת לוס אנג'לס לייקרס, יש שותפות עם רשת בתי הקפה סטארבקס, רשת מועדוני הכושר 24 אוור פיטנס וואלדווייד ורשת המסעדות tgi פריידיי.



ג'ונסון פאבלישינג הוקמה בשנת 1942 על ידי ג'ון ה. ג'ונסון. על פי נתונים שפירסם בלומברג, הכנסות מגזין "אבוני" מפרסום ירדו ב-38% והסתכמו ב-35.5 מיליון בשנה שעברה ומספר עמודי הפרסום במגזין ירד ב-39%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully