וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התשובה של פרטנר ל-HOT: חבילה שכוללת אינטרנט קווי וסלולרי ומודם למחשב הנייד

פז וייסמן

14.2.2010 / 11:56

פרטנר תהיה המפעילה הסלולרית היחידה שמציעה חבילה מסוג זה; הלקוחות יידרשו להתחייב ל-18 חודשים



פרטנר תציע חבילת טריפל הכוללת אינטרנט קווי (isp), חבילת גלישה סלולרית ומודם סלולרי למחשב הנייד. בכך תהיה פרטנר המפעילה הסלולרית היחידה שמציעה חבילה מסוג זה. חבילה אחת תוצע ב-129שקל, ותכלול חיבור קווי במהירות 5 מגה ביט, נתב אלחוטי ביתי וחבילת גלישה בנפח של 5 ג'יגה בייט אותה ניתן יהיה לצרוך הן דרך הסלולר החכם, או דרך המודם הסלולרי שיתחבר למחשב הנייד. החבילה השנייה תתומחר ב-159 שקל ותכלול חבילת גלישה סלולרית בהיקף של 20 ג'יגה בייט. שתי החבילות דורשות התחייבות ל-18 חודשים לחברה.



ארז פז, סמנכ"ל השיווק והתוכן בפרטנר אומר: "הצרכן שינה בשנים האחרונות את הרגלי הצריכה שלו באופן דרמטי כך שהאינטרנט הביתי והאישי הפך למוצר בסיס, ולחלק בלתי נפרד מהוצאת התקשורת השוטפת של רוב בתי האב בישראל. משהתמלאו שלושת התנאים הגיעה השעה מבחינתנו לעבור לשלב הבא ולחדור לשוק עם מוצר אינטרנטי מהפכני וחדשני המאגד 3 שירותים – רשת ביתית אלחוטית, חיבור mobile broadband ללפטופ וחבילת גלישה לטלפון הסלולרי, והכול במחיר אחד ומשתלם. היקפי ה-data בחבילות תוכננו כך שיספיקו לרוב המכריע של הלקוחות. בכך מממשת orange את ייחודה ויתרונה התחרותי בנוף שוק התקשורת המקומי כחברת תקשורת המספקת סל ייחודי של שירותי תקשורת ומדיה".



עוד ציין פז כי "אנו עדים למגמת עלייה מהירה בצריכה הניידת של תכנים ושירותים ברשת האינטרנט, בלפטופים ובטלפונים סלולריים כאחד. בנוסף, אנו צופים צמיחה משמעותית בתחום הגלישה הסלולרית ומוצריה בשנים הקרובות בשל שיפור עתידי נוסף בחוויית הגלישה בדור ה-3 בסלולר במקביל לעלייה בנפיצות המכשירים החכמים והמודמים".



על פניו המהלך של פרטנר נראה טוב, לשלב ספק חבילה הכוללת את כל צורות ההתקשרות לרשת באריזה אחת. אולם השאלה העולה מכך היא מה עתיד הטלפוניה הקווית של פרטנר, אשר איננה מצליחה להתרומם, כנראה לאור הצפיפות בשוק הכוללת את התחרות בזק, הוט, 012 ונטוויז'ן.



בד"וחות הכספיים של פרטנר חשפה החברה לראשונה את מספר מנויי האינטרנט והטלפון הקווי שלה. כזכור, החברה השיקה את השירותים ברבעון הרביעי של 2008. מאז גייסה החברה כ-63 אלף לקוחות. עם זאת החברה סופרת לקוחות אשר מחוברים לשירותי האינטרנט שלה וגם לשירותי הטלפון מבוסס אינטרנט (vob) כשני לקוחות. הערכות הן כי לחברה מעט מעל 30 אלף לקוחות אשר רוכשים ממה שירותים אלו. מדובר בשיעור חדירה מאכזב מעט נוכח הפסד תפעולי של כ-145 מיליון שקל שרשמה פעילות זו מאז הושקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully