חברת AOL-טיים וורנר וחוקרי בטיחות טכנולוגיה הודיעו שפירצה בתוכנת המסרים המיידיים של החברה עלולה לאפשר להאקרים להשתלט לחלוטין על מחשב המשתמש.
דובר AOL אמר שהבעיה תתוקן תוך זמן קצר והמשתמשים לא ייאלצו להוריד למחשב כל תוכנה לתיקון הפגם.
"זיהינו את הבעיה ופיתחנו פתרון שייכנס לשימוש ביומיים הקרובים. למיטב ידיעתנו לא נפגע עד עתה אף משתמש", אמר דובר החברה.
זוהי החשיפה המביכה השנייה בה מעורבת AOL בימים האחרונים, לאחר שבסוף השבוע הודיעה שבלבול בשירות הדואר האלקטרוני שברשותה מנע את קבלתן של עשרות הודעות דואר שנשלחו מאוניברסיטת הרווארד.
לדברי חברת החוקרים הבינלאומית w00w00, הפירצה היא מן הסוג שהתגלה לאחרונה במערכת ההפעלה חלונות XP. האקר עלול לשגר זרם של הודעות זבל, להציף את התוכנה, ולגרום למחשבו של הקורבן לבצע כל פקודה שישגר ההאקר.
פירצה בשירות המסרים של AOL מאפשרת להשתלט על מחשבי המשתמשים
סוכנויות הידיעות
3.1.2002 / 10:52
