וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמות רוכשת את "סנטר הגליל" בראש פינה מדלק נדל"ן תמורת 70 מיליון שקל

שלומית צור

14.2.2010 / 13:48

הקניון ממוקם בכניסה לראש פינה, משתרע על פני כ-10 דונם וכולל כ-6,000 מ"ר שטחים מניבים ותחנת דלק



אמות חתמה על הסכם עם חברת דלק נדל"ן לרכישת מלוא זכויותיה בקניון "סנטר הגליל" בראש פינה תמורת כ-70 מיליון שקל בתוספת מע"מ. הקניון ממוקם בכניסה המזרחית לראש פינה מכביש מספר 90, משתרע על פני כ-10 דונם וכולל כ-6,000 מ"ר שטחים מניבים - בעיקרם למסחר - וכן תחנת דלק.



"סנטר הגליל הינו נכס איכותי ורכישתו מהווה גיוון של תיק הנכסים שבבעלות החברה אשר מרוכז ברובו באזור המרכז", מסר אבי מוסלר מנכ"ל אמות. עוד מדווחים באמות כי סך כל "ההכנסות נטו" (noi) הנובעות כיום מהמרכז המסחרי הינן בסך של כ-5.75 מיליון שקל, בתוספת מע"מ לשנה (ובתפוסה מלאה צפויות להסתכם בכ-6 מיליון שקל). הרכישה תמומן ממקורותיה העצמיים של החברה.



חברת דלק נדל"ן, בניהולו של ערן מיטל, דיווחה כי לאור המכירה תפרע החברה חוב בנקאי בסך של כ-55 מיליון שקל הקיים בגין הנכס. דלק נדל"ן, ממשיכה באסטרטגיית מימוש הנכסים עליה דיווחה החברה בנובמבר 2009. במסגרת אסטרטגיה זו, מימשה דלק נדל"ן בחודש שעבר את אחזקותיה (כ-70%) בקניון חיפה לפי שווי של כ-300 מיליון שקל.



בנוסף, החברה דיווחה בחודש שעבר כי תמכור ל"דלק", חברת הדלק הישראלית, מחצית מזכויותיה בחברת "דלק מתחמים קמעונאיים" (דמ"ק), וכן מחצית מזכויותיה בכל אחת משלוש תחנות דלק ("עין יהב", "קולנוע אסתר" ו"מגידו"). כמו כן דיווחה החברה על מכירת קרקע הסמוכה לתחנת תדלוק ברעננה, בתמורה כוללת של כ-42.5 מיליון שקל.



מעבר לכך, מימשה החברה לאחרונה את אחזקותיה בקניון דרורים וכן חלק מאחזקותיה בחברת מבני תעשייה. כמו כן, קיבלה החברה לאחרונה דיווידנד מחברת הבת, dgre, בהיקף של כ-31.3 מיליון שקל. בכוונת דלק נדל"ן להתמקד בטווח הארוך בפיתוח הנכסים המניבים בחו"ל, המרוכזים בחברת dgre, וכן בפיתוח תחום היזמות למגורים בישראל, המרוכז תחת חברת דנקנר השקעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully