וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השעשועון "משדרגים" עולה מחר לשידור ברומניה ובטורקיה

אופיר בר-זהר

14.2.2010 / 16:25

מדובר בתוכנית שכלל לא הגיעה לידי הפקה בישראל אלא נעשה לה פרומו בלבד



השעשועון "משדרגים" תעלה לאוויר ברומניה ובטורקיה מחר (שני). ל-themarker נודע כי בעקבות מכירת האופציה לתוכנית זו במהלך 2009, הופקה התוכנית בפועל ותעלה לאוויר ביום שני השבוע בערוץ פרימה הרומני ובערוץ שואו טיווי הטורקי.



התוכנית פותחה על ידי רודריגו גונזלס, סער ברודסקי וגילי גולן, והאופציה להפקתה נמכרה כבר ל-15 מדינות על ידי חברת ארמוזה פורמטס. מנכ"ל ובעלי החברה אבי ארמוזה אישר את הדברים ומסר בתגובה כי "פלטפורמת ההפצה החזקה שבנינו מאפשרת למכור לשידור תוכניות שכלל לא שודרו בישראל".



"משדרגים" הוא פורמט שנוצר בישראל כאשר במסגרתו מגיע המנחה לבתי המתמודדים עמוסים ברהיטים ומכשור חשמלי. המשפחה אליה יגיעו תוכל להחליט על איזה מוצר חשמלי או פריט ריהוט היא מהמרת והיא תתחרה על שדרוגו בחידון טריוויה. במידה והמשפחה תענה נכון על השאלות היא תזכה לשדרג את המוצר. במידה ותטעה, יילקח ממנה הפריט הביתי. בין המדינות שלהן נמכרה האופציה ("אפגרייד" בגרסה האנגלית) נמצאות בלגיה, הולנד, שוודיה, צרפת, גרמניה ופולין. פיילוט לתוכנית הופק בזמנו עבור ערוץ 10 אך מעולם לא הגיע לשידור.



כאשר נמכרת אופציה להפקת סדרה המשמעות היא שמירת בלעדיות לאותו הערוץ כך ששום גורם אחר באותה הטריטוריה לא יפיק את התוכנית. בשלב האופציה עדיין לא מדובר בסכומים משמעותיים אבל לאחר שמופק פיילוט ושהסדרה עולה לאוויר הסכום המשולם יכול להגיע לאלפי דולרים לפרק משודר.



בימים אלה נעשים פיילוטים לכמה תוכניות ישראליות שביניהן רמזור, רביעיית רן וחטופים. תוכנית אשר זוכה להצלחה היא בטיפול אשר נוצרה על ידי hot והיוצר חגי לוי ומופקת על ידי רשת hbo האמריקאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully