וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים תובע 36 מיליון שקל מחברת די.סי. גרופס, בעל המניות ניסן חקשורי והמנהל יאיר קרני

הילה רז

14.2.2010 / 17:14

לטענת הבנק החברה פתחה חשבון בנק וצברה חובות בהיקף של מיליוני שקלים - שלא נפרעו



תובע כ-36 מיליון שקל מחברת די.סי.גרופס ובעלי מניותיה איש העסקים ניסן חקשורי ויאיר קרני.



לטענת הבנק, ביוני 2000 פתחה החברה חשבון בנק בחתימתם של קרני וחקשורי במסגרתו התחייבה החברה לפרוע את כל החובות שיוותרו בחשבון. לפי כתב ההתחייבות עליו חתמה החברה, הבנק יהיה רשאי, בין היתר, להעמיד לפירעון מיידי את ההלוואות שתועמדנה על ידי הבנק לחברה בכל יום עסקים.



מהתביעה עולה כי במועדים סמוכים לפתיחת חשבון הבנק חתם חקשורי על כתב ערבות מתמדת, בלתי מוגבלת בסכום, לטובת החברה במסגרתו התחייב כלפי הבנק לפרעון מלא ומדויק של כל הסכומים המגיעים מהחברה לבנק. קרני, לפי התביעה, חתם על ערבות מוגבלת עד לסך של 815 אלף שקל.



לטענת הבנק, המיוצג על ידי עו"ד יוסי בנקל ממשרד ראב"ד, מגריזו, בנקל ושות', החברה צברה במסגרת החשבון חובות רבים בהיקף של מיליוני שקלים ולכן הבנק העמיד את החובות לפרעון מיידי. הבנק מציין כי החל מ-2003 הוא שלח מכתבים לקרני וחקשורי בדרישה לתשלום חובותיה של החברה אך עד עתה החובות לא נפרעו במלואם.



עו"ד שי כהן מסר בשם ניסן חקשורי כי מדובר בתביעה שהוגשה בחוסר תום לב ודינה להדחות. "תמוה שהבנק לא ציין בכתב התביעה כי תלויה ועומדת כנגד הבנק תביעה בסכום דומה שהגיש חקשורי לפני כשנתיים. מוזר עוד יותר כי משה בובליל, שגם הוא ערב לחובות נטענים אלו, אינו נתבע על ידי הבנק" אמר כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully