וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הכשרת הישוב תגייס אג"ח בסכום המוערך ב-100 מיליון שקל

ליאור זנו

14.2.2010 / 17:56

החברה, בשליטת יעקב ועופר נמרודי, תפרסם הצעה על פי תשקיף המדף כדי להנפיק סדרה חדשה



חברת , בשליטת יעקב ועופר נמרודי, הודיעה היום כי תגייס אג"ח בסכום המוערך ב-100 מיליון שקל. החברה הודיעה כי בימים הקרובים תפרסם הצעה על פי תשקיף המדף כדי להנפיק סדרה חדשה. הגיוס יגובה בשעבוד החזקותיה של הכשרת הישוב בחברת הנדל"ן סקיילין, בה מחזיקה הכשרה כ-30% מהון המניות.



בסוף השבוע שעבר העניקה חברת דירוג האשראי s&p מעלות דירוג bbb להנפקה של עד 150 מיליון שקל עם תחזית דירוג שלילית. "תחזית הדירוג השלילית משקפת בעיקר את חוסר הוודאות הכרוך בהצלחת תוכנית ההתייעלות במעריב, אשר טרם עברה לפסי רווחיות תפעולית וממשיכה לשרוף מזומנים. זאת על אף שאנו מזהים מגמה חיובית בפעילות וצמצום משמעותי בשריפת המזומנים", כתבו במעלות והסבירו כי ההנפקה תשמש בעיקר להחלפת חוב קיים ולהשקעות חדשות.



מנגד, עמדו בתוקף מקורבים לחברה על כך שכספי ההנפקה לא מיועדים למעריב ואמרו כי "החשיפה של הכשרת היישוב מול מעריב לא צפויה לגדול. תמורת ההנפקה לא תשרת את מעריב בשום צורה שהיא".



לפני כחודשיים העמידה קרן המנוף אוריגו הלוואה בסך 105 מיליון שקל להכשרת היישוב הנושאת ריבית שנתית של 7.5%. ההלוואה צמודה למדד המחירים לצרכן ועתידה להיפרע ב-6 תשלומים שנתיים החל בדצמבר 2011. ריבית על ההלוואה תשולם ב-28 תשלומים רבעוניים החל ממועד העמדת ההלוואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully