וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תעצרו את הבאזז

אורי ברקוביץ'

15.2.2010 / 6:57



>> מי שציפה לגלות בעקבות פיאסקו הפרטיות שליווה את השקת גוגל באזז כפתור חדש בשם "הסר את גוגל באזז", שיעלים את באזז מחייו הדיגיטליים, יצטרך לחכות. כפתור זה צפוי להיתוסף בקרוב לעמוד ההגדרות של ג'ימייל ובאזז - תחת לשונית מיוחדת שתוקדש להגדרות של באזז. מלשונית זו ניתן יהיה גם להסתיר את רשימת החברים מעמוד הפרופיל.

בינתיים הסירה גוגל את ברירת המחדל לפיה רשימת העוקבים מוצגת בעמוד הפרופיל, וכן חדלה מלספק רשימת משתמשים נעקבים מן המוכן למצטרפים החדשים. במקום זאת תספק להם גוגל רשימה עם הצעות למשתמשים אחריהם הם ירצו אולי לעקוב. שינוי נוסף הוא ניתוק הממשק האוטומטי עם פיקאסה וגוגל רידר.



עד שגוגל תספק את הכפתור האדום שינתק את הגולשים בקליק אחד מהשירות, קיימות כמה פעולות שמשתמשים שחרדים לפרטיותם יכולים לנקוט כדי לצמצם את החשיפה שלהם. ראשית יש לפתוח את עמוד הבאזז, מתחת לתיבת הטקסט הריקה להוספת באזז חדש תמצאו קישור בשם "following x people". יש להקליק עליו ובחלק התחתון של החלונית שנפתחת לוודא שאין סימן v בריבוע שליד השורה: show the lists of people i'm following and people following me on my profile. אם התיבה מסומנת כבר וברצונכם שלא להציג לעולם את רשימת העוקבים שלכם, הסירו את ה-v. לבסוף הקליקו על done.



כדי למחוק את הנוכחות הקיימת שלכם, גשו לעמוד הפרופיל בכתובת google.com/profiles (הקפידו להיות מחוברים לגוגל בעת ההקלקה). הקליקו על delete שליד כל באזז כדי למחוק אותו. כדי למחוק את העוקבים שלכם, הקליקו שוב על following x people, וליד כל שם הקליקו על unfollow. בחלק העליון של עמוד, לצד התמונה שלכם, תמצאו קישור לרשימת הגולשים שאתם עוקבים אחריהם - x followers. הקליקו עליה ולאחר מכן ליד כל שם הקליקו על unfollow.



לבסוף, לא רוצים להמשיך לראות את באזז בתיבת הג'ימייל שלכם? גללו עד סוף העמוד. ממש בתחתית, באותיות זעירות, תמצאו לינק שנקרא "turn off buzz". לאחר שתקליקו עליו, באזז ייעלם מהעמוד אבל לא מהחיים.



ומה עם גולשים שרוצים להמשיך להשתמש בשירות אך לשמור על מינימום חשיפה? בכל פעם שגולשים חדשים מתחילים לעקוב אחריכם, מופיעה על כך הודעה בראש העמוד. יש להקליק על כפתור options ליד שם העוקב החדש ואז לבחור ב-block, כדי למנוע ממנו להמשיך לעקוב אחריכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully