וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומברס תספק לקייבסטאר מערכת לפרסום סלולרי בעסקה שמוערכת במיליון וחצי דולר

ניר צליק

15.2.2010 / 11:58

קייבסטאר היא מפעילת הסלולר הגדולה באוקראינה, והיא בעלת 22 מיליון מנויים



, ספקית תוכנה ומערכות לבילינג, תספק לקייבסטאר (kyivstar), המפעיל הסלולרי פלטפורמה לפרסום סלולרי בערוצים מרובים - מה שיאפשר לקייבסטאר להשיק מסעות קידום מכירות ממוקדים למנוייה. שווי העסקה הוערך על ידי גורמי שוק בכמיליון וחצי דולר.



קייבסטאר תעשה שימוש בפלטפורמה של קומברס - comverse hub mobile advertising - המציעה יכולות מיקוד ופילוח, על מנת לקדם את מוצריה ושירותיה במגוון ערוצים. לדוגמא, הודעות טקסט ומענה אוטומטי לפעולות שירות שעושה המנוי והודעות על מצב החשבון המיוצרות על ידי מערכות הבילינג של קייבסטאר - גם הן מתוצרת קומברס - יכללו הודעות קידום מכירות של מוצרי קייבסטאר.



כדי לשפר תוצאות, הניתוחים יאפשרו לקייבסטאר לעקוב ולכוונן באופן מדויק את האפקטיביות של מסעות השיווק. מאחר ומערכת הבילינג זמינה תמיד, יכולה קייבסטאר להיות בטוחה שהנתונים שהיא מקבלת מעודכנים ומדויקים, ואינם מושפעים מזמני כיבוי של המערכת.



ב-2008 השיקה קייבסטאר בהצלחה שני שירותים מחבילת total call completion של קומברס - השירות הראשון, "מי התקשר?" והשני - "התראה אישית". שירותים אלה מעלים באופן משמעותי את מספר השלמות השיחות ברשת. בשנת 2008 זו היתה ההשקה הגדולה ביותר באירופה של פתרון התראה אישית של קומברס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully