וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג קוראת תגר על אפל: תשיק מחשב טאבלט שייתחרה באייפד

סוכנויות הידיעות

15.2.2010 / 12:18

ענקית מוצרי האלקטרוניקה הדרום קוריאנית מספקת כיום לאפל את המעבד של האייפד



סמסונג, יצרנית הטלפונים הסלולריים השנייה בגודלה בעולם, מתכננת להשיק מחשב טאבלט כדי להרוויח מהביקוש שנוצר בשוק בעקבות השקת האייפד של אפל.



"מחשב הטאבלט של אפל ייצור שוק חדש וביקוש חדש", אמר ג'יי.קיי שין, נשיא חטיבת התקשורת הסלולרית של סמסונג, בראיון אתמול בברצלונה. הוא הוסיף כי מוקדם מדי לפרסם פרטים נוספים לגבי התוכנית של סמסונג למכשיר החדש.



החברה הדרום קוריאנית מספקת לאפל את המעבד עבור האייפד - לפי חברת מחקרי השווקים אייסופלי. קורפ, מה שיאפשר לסמסונג להיות גם הספקית וגם המתחרה של אפל. המכירה של האייפד, מחשב טאבלט עם מסך מגע, תתחיל במארס - כך הודיע מנכ"ל אפל, סטיב ג'ובס, ב-27 בינואר, בעת השקת המכשיר.



גולדמן סאקס מעריך שאפל תמכור השנה 6 מיליון יחידות של האייפד. בנוסף, בנק ההשקעות אמריקאי מעריך כי שוק הטלפונים הסלולריים יגיע השנה למיליארד מכשירים ושוק המחשבים האישיים יגיע ל-300 מיליון יחידות. האייפד הוא למעשה ניסיון לחדור לשוק שחברות רבות לוטשות אליו את עיניהן - לפי ג'אגדיש רובלו, אנליסט של אייסופלי.



פיתוח מחשב הטאבלט של סמסונג הוא חלק מהתוכנית הרחבה של החברה, שמעוניינת להציע מכשירים סלולריים משופרים ומהירים יותר. החברה הודיעה אתמול שתציע מכשיר סלולרי עם מעבד של 1 ג'יגה-הרץ, שייקרא ווייב, בניסיון להגדיל את הנתח שלה בשוק מכשירי הסמארטפון. הווייב יסייע לשפר את נתוני המכירות הכלליים של סמסונג - לדברי שין.



הווייב יהיה המכשיר הראשון שיפעל עם מערכת ההפעלה באדה, שפותחה על ידי החברה. הבאדה אמורה להתחרות במערכות של גוגל ומיקרוסופט – לטענת שין. הוא הוסיף כי כרגע החברה תמשיך להציע גם מכשירים עם מערכות הפעלה של חברות אחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully