וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתו של ברלוסקוני נושלה מאימפריית המדיה שלו לאחר שביקרה את שערוריותיו

סוכנויות הידיעות

15.2.2010 / 12:49

בתו השניה של ברלוסקוני, אשר הביעה תמיכה בו, תמשיך לעמוד בראש חברות ההוצאה לאור והפיננסים שלו



ברברה ברלוסקוני בתו של ראש ממשלת איטליה, סילביו ברלוסקוני, לא תזכה לרשת את אימפריית המדיה של אביה המיליארדר, לאחר שיצאה בפומבי כנגד שערוריות המין של אביה והכעיסה אותו - כך דיווח בסוף השבוע ה"טיימס" הלונדוני.



ברלוסקוני בת ה-25, סטודנטית לפילוסופיה, הביעה בעבר מספר פעמים את רצונה העז לעבוד בענקית ההוצאה לאור של אביה, מנדדורי. "תמיד התעניינתי בהוצאה לאור, ואבי תמיד אמר שכשאהיה מסוגלת לכך, אנהל את מנדדורי", אמרה בעבר ברלוסקוני.



במאי האחרון הודיעה אמה של ברברה ורוניקה לאריו, על רצונה להתגרש מברלוסקוני. זאת, בעקבות השתתפותו במסיבת יום הולדתה ה-18 של דוגמנית הלבנים נעמי לטיציה, אשר אחריה התפרסמו שערוריות מין נוספות בהן היה מעורב.



"הייתי מזועזעת", אמרה ברברה בראיון בחודש אוגוסט. "מעולם לא היו לי יחסים עם אדם מבוגר... אינני סבורה שפוליטיקאי יכול להרשות לעצמו להבחין בין חייו הפרטיים לבין חייו הציבוריים", הוסיפה.



לעומת ברברה, התייצבה מרינה בתו של ברלוסקוני מנישואיו הראשונים, מאחורי אביה וגינתה את התבטאותה של אחותה למחצה. היא טענה שזוהי "דקירה בגב" אביהן, אשר לדבריה, רשאי לנהל חיים פרטיים ללא הפרעות. מרינה עומדת כיום בראש מנדדורי ובראשה של חברת האחזקות המשפחתית, פינינווסט.



ברלוסקוני, שהגיב באוגוסט בכעס על דבריה של ברברה, ניפץ בשבוע שעבר את תקוותיה לעבוד בעסק המשפחתי. "מונדדורי מופקדת כבר כמה שנים בידיה של מרינה, אשר מנהלת אותה בצורה טובה מאוד, והיא צפויה להמשיך לעשות זאת", אמר. בנוגע לברברה, אמר ברלוסקוני, כי היא "בחורה אינטליגנטית, ויהיו לה עוד הזדמנויות רבות ללכת לכיוונים שונים בחברה בסדר גודל כמו שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully