וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר פארם תקים מרכז לוגיסטי ב-30 מיליון שקל ליד צומת קסם

רז סמולסקי ושלומית צור

15.2.2010 / 14:22

המרכז יוקם בפרויקט לב הארץ בשטח של 8,000 מ"ר



רשת סופר פארם תקים מרכז לוגיסטי בשטח של כ-8,000 מ"ר בפרויקט לב הארץ, שיוזם איש העסקים רוני יצחקי סמוך למחלף קסם. עלות ההקמה מוערכת בכ-30 מיליון שקל.



סופר פארם בחרה בחברת כמיפל להפעיל את המרכז הלוגיסטי וזו חתמה על חוזה שכירות מול חברת מינואט, בבעלות רוני יצחקי. כמיפל תשכור עבור סופר פארם, שטח בהיקף של 8,000 מ"ר שמיועד להקמת המרכז הלוגיסטי.



דמי השכירות מוערכים בכ-36-40 שקל למ"ר. מכאן שמדובר בדמי שכירות שנתיים בגובה של 3.4 - 3.8 מיליון שקל. החוזה הוא לתקופה של עשר שנים עם אופציה להארכה בשמונה שנים נוספות. לכמיפל ישנה אופציה להגדיל את שטחי השכירות של סופר פארם ב-2,500 מ"ר נוספים.



פרויקט לב הארץ נמצא בצומת קסם והוא מתפרש על פני 600 דונם, כאשר בשלב הראשון מפתחת מינואט בניהול של דודי קאופמן כ-260 דונם מתוכם. רוב המתחם מחולק למגרשים בני 25-30 דונם המיועדים ללוגיסטיקה. בנוסף ישנו במתחם שטח מסחרי הממוקם בקומת הקרקע של שני בניינים סמוכים ובו 7,500 מ"ר להשכרה שרובו מיועד למסעדות ובתי קפה שישרתו את המתחם. בין היתר יכיל המתחם המסחרי גם סופרמרקט של אחת הרשתות הגדולות.



בשטח המסחרי הושכרו עד עתה מסעדות ובתי קפה בהיקף של 1,500 מ"ר ברמות מחירים של 75-80 שקל למ"ר או 7% מהמחזור.



ההשכרה של סופר פארם היא העסקה השלישית במתחם אחרי רשת ד"ר גב שאף היא שכרה כ-8,000 מ"ר לפני כשלושה חודשים, ועסקה נוספת של חברת טבת וחברת ח.י (lg), חברות הפצה ולוגיסטיקה ששכרו כ-12 אלף מ"ר וכבר פועלות במקום.



העסקה בוצעה באמצעות חברת נדל"ן טק מקבוצת עטייה נכסים, המשווקת את הפארק. את הפרויקט תכנן האדריכל צדיק אליקים.



יש לציין שקובי מימון יוזם פרויקט אחר, גם הוא בסמוך למחלף קסם בשם לב ישראל, שכולל קניון ואלפי דירות אך אין קשר בין שני הפרויקטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully