וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוקיה שברה מסורת של שנים: לא השיקה אף מכשיר סלולר חדש בתערוכה בברצלונה

אמיתי זיו

15.2.2010 / 15:06

במסיבת עיתונאים הכריזה החברה על פיתוחי תוכנה, תוכן ושירותים שונים, בהם מערכת ההפעלה החדשה מי-גו



נוקיה, יצרנית מכשירי הסלולר הגדולה בעולם לא השיקה אף מכשיר חדש בתערוכת ה-gsma, הנערכת בשעות אלו בברצלונה. מדובר בהחלטה חריגה, שכן עד כה נהגה החברה להציג מדי תערוכה את קו המוצרים העתידי שלה לשנה הקרובה. במסגרת מסיבת העיתונאים של החברה שהסתיימה לפני כשעה, לא הכריזה הענקית הפינית, אשר מוכרת כ-400 מיליון מכשירי סלולר מידי שנה, ולו על מכשיר סלולרי אחד. החברה התמקדה בהכרזות על מערכת ההפעלה החדשה בשם מי-גו, שהיא שילוב של מערכת הפעלה moblin של אינטל ו-maemo של נוקיה - מערכות אלו מבוססות על קוד פתוח.



כאמור, המסיבה הייתה בסימן תוכנה, תוכן ושירותים, אך עיתונאים רבים המתינו להכרזות על מכשירים חדשים מהיצרנית הגדולה. חלק אף עזבו את אולם התצוגה במהלך האירוע. יתרה מכך, לראשונה מאז החלה התערוכה לפני יותר מעשר שנים, החליטה נוקיה שלא להקים ביתן במסגרתה ואת מסיבת העיתונאים קיימה החברה מחוץ לתערוכה. החלטה זו של החברה מצביעה על המשבר שעובר עליה נוכח התחרות הקשה מול אפל.



כמו כן, הודיעה נוקיה על פיתוחי תוכן שונים: חנות האפליקציות אובי, שירות המוזיקה של החברה ושירותי הניווט של החברה. כזכור, שירותי הניווט שמציעה החברה הן על בסיס חברת המפות navteq, אותה רכשה החברה לפני כשנה. שירותים אלו הפכו חינמיים לאחרונה. עוד הודיעה החברה על השקת שירותי דואר אלקטורוניים, תחת השם נוקיה מסג'ינג, שאומץ לאחרונה על ידי פרטנר ויושק בקרוב בישראל.



עוד הכריזה נוקיה, על פעילות חדשה בתחום העברת הכספים או מה שמכונה ארנק סלולרי. נוקיה תתחיל בשבועות הקרובים להפעיל את שירות העברת הכספים בפונה בהודו, עיר בה 6.8 מיליון תושבים, ובמהלך 12 החודשים הקרובים יורחב שירות התשלומים מבוסס הסלולר לשאר הערים הגדולות בהודו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully