וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צו סגירה למסעדת לויקו את מושיקו סמוך לסינמה סיטי

שלומית קימרון

15.2.2010 / 17:03

השופטת יהודית שיצר דחתה הערעור של בעלי הסטקייה הפועלת יותר מ-30 שנה; עוד 40 יום צו הסגירה ייצא לפועל



שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, יהודית שיצר, דחתה את הערעור שהגישו בעלי סטקיית לויקו את מושיקו הפועלת למעלה מ-30 שנה בתחנת הדלק הסמוכה לסינמה סיטי. שיצר פסקה כי צו סגירה למקום ייצא לפועל בעוד 40 יום. בין עיריית רמת השרון לבין בעלי הסטקייה מתקיימים הליכים משפטיים מזה שבע שנים בגין היעדר רישיון עסק ובנייה בלתי חוקית.



עיריית רמת השרון הגישה תביעה נגד פעילות הסטקייה בנימוק כי זו פועלת ללא רישיון עסק ובמתחם הסטקייה קיימת בנייה לא חוקית, כאשר בעלי המסעדה הגישו ערעור על ההחלטה לסגור את המקום.
מנימוקי העירייה עולה כי מתחם הסטקייה בנוי על שטח שהיעוד שלו הוא חלק מתוכנית שכוללת כ-400 דונם של מרכז תעסוקה ומחלף שיוקם בשטח האמור של הסטקייה.



במסגרת התכנית תועתק תחנת הדלק מזרחה ועמה גם הסטקייה, כדי לאפשר את הקמת התכנית והמחלף. בעירייה טוענים כי המבנה מיועד להריסה מאחר שהוא ממוקם בשטח המיועד לשמש דרך ציבורית ושמיקומו יועתק למקום חדש.



בשנת 2000 הוגש כתב אישום נגד בעלי המסעדה בגין ניהולה ללא רישיון עסק, ובחודש מאי אף הורשע המערער בעבירה של ניהול עסק ללא רישיון. מנגד הגישו בעלי המסעדה לפני שנה תביעת פיצויים בגין התוכנית והפגיעה הצפויה בהם, אשר עדיין תלויה ועומדת.



חיים לוי, בעל המסעדה, הסביר ל-themarker כי הבהיר לעירייה שהוא מוכן לפנות את המקום בתנאי שיינתן לו פיצוי, אך לדבריו העירייה מנסה להתחמק מכך. "מדובר באדמה פרטית שלי", אמר לוי, "המסעדה היא מוסד שאבא שלי ייסד לפני 50 שנה עם רישיון, כאשר ב-1999 העירייה החליטה לא לתת לנו יותר רישיון עסק. העירייה רוצה לקדם במקום תוכנית להקמת אזור תעשייה מהגדולים בארץ, ובאמצע השטח של התוכנית יש דונם בבעלותי שמפריע לה ובגלל זה היא מתנכלת לי. דרשתי פיצויים שמגיעים לי כחוק תמורת פינוי המקום והעירייה מפנה אותי ליזם, כאשר כרגע היא היזם של התוכנית. אני אלחם עד הסוף כדי לקבל את הפיצוי שמגיע לי כחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully