וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפריקה ישראל השיקה את מלון העסקים היוקרתי "אקווה מרין" במוסקבה

מיכאל רוכוורגר

15.2.2010 / 19:04

דניה סיבוס, זרוע הבנייה של אפריקה ישראל, בנתה את המלון בסמוך לקרמלין בהשקעה של מעל 50 מיליון דולר



פחות מחודש לפני מועד האסיפה לאישור הסדר החוב של חברת , שבשליטת לב בייב, השיקה היום חברה הבת אפ"י פיתוח את מלון העסקים היוקרתי "אקווה מרין", שינוהל על ידי החברה האחות מלונות אפריקה ישראל. חברת , המשמשת כזרוע הבנייה והתשתיות של אפריקה, בנתה את המלון, בהשקעה של יותר מ-50 מיליון דולר.



לב לבייב נכח בטקס ויחד עם מנכ"ל מלונות אפריקה ישראל, יעקב סודרי, חנכו את המלון במעמד אנשי ממשל, חברי פרלמנט ואנשי עסקים רוסים בכירים.



האקווה מרין ממוקם בלב איזורי העסקים, הממשל, התיירות והבידור של הבירה הרוסית מוסקבה - מרחק של 15 דקות הליכה מהקרמלין והכיכר האדומה. המלון כולל 159 חדרי יוקרה, כ-60 מהם חדרי עסקים משודרגים ושתי סוויטות נשיאותיות עם מרפסות פרטיות.



לבייב ציין היום כי "פתיחתו של מלון העסקים אקווה מרין במקום כל כך מרכזי במוסקבה, בהשקעה של יותר מ-50 מיליון דולר, היא עדות נוספת ליכולת של קבוצת אפריקה ישראל למצות את כל היתרונות הגלומים בחברות היזמיות והקבלניות בקבוצה - אפ"י פיתוח, דניה סיבוס ונגב - וליצור גם בתקופה מאתגרת זו סינרגיה המשביחה את ערך הנכסים".



יעקב סודרי הוסיף: "חנוכת המלון החדש במוסקבה, והמשך ההשקעה של הקבוצה בתעשיית התיירות הרוסית - במלון פלזה בעיירת המרפא קיסלובודסק ובמלון הספא הנוסף שמקימה החברה בימים אלו בעיירה ז'לזנובודסק שבדרום רוסיה, מתבצעת במקביל להמשך ההשקעה של החברה בחודשים אלו גם בשדרוג המוצר התיירותי של מלונות אפריקה ישראל ברחבי הארץ, בהיקף של כ-40 מיליון שקל".



הסגן הראשון לראש העיר מוסקבה, ולדימיר רסין, הממונה על הפיתוח והבנייה בבירה הרוסית, בירך את לב לבייב ואת אפ"י פיתוח על השלמת קומפלקס המלון והביע את הערכתו לעובדה כי גם בזמנים אלו משלימה אפ"י פיתוח את המגה פרויקטים שהחברה בונה במוסקבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully