וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד לשעבר ילון הכט הושעה לחצי שנה מלשכת עורכי הדין כי לא שילם לסוחר רהיטים חוב 13 אלף שקל

עמית בן-ארויה

15.2.2010 / 21:37

העונש יתממש רק אם יחליט הכט לחזור למקצוע עריכת הדין; ההרשעה: עבירות של מעשים הפוגעים בכבוד המקצוע



בהחלטה מוזרה במקצת ספג עורך הדין לשעבר ילון הכט חצי שנת השעיה בפועל מבית הדין המשמעתי של מחוז תל אביב בלשכת עורכי הדין. העונש יתממש רק אם יחליט הכט לחזור ביום מן הימים למקצוע עריכת הדין.



הכט הורשע בעבירות של מעשים הפוגעים בכבוד מקצוע עריכת הדין ובהתנהגות שאינה הולמת את המקצוע, לאחר שלא שילם לחברה מסוימת את חובו בגין רכישת רהיטים ותמונות בסך 13 אלף שקל. המתלונן טען כי סמך על הכט שישלם לו בשל היותו עורך דין. לדבריו, ניסה בכל דרך להשיג את כספו, אם בשיחות טלפון רבות ואם בהגעה למשרדו של הכט. זה האחרון, כך טען, סינן שיחות ואף איים עליו שאם ימשיך לנדנד, לא ישלם את חובו. במקביל להגשת התלונה ללשכה, מנהל המתלונן מרדף אחר הכט בבית משפט אזרחי. לאחר שזכה בתביעה בהיעדר הגנה הוא מנסה להמציא להכט את האזהרה מטעם ההוצאה לפועל.



עניינו של הכט הועבר מוועדת האתיקה המחוזית בראשות עו"ד אפרים נוה לבית הדין המחוזי של הלשכה. המשפט התנהל בהיעדרו של הכט. "הכט זילזל בהליכים ולא מסר את גרסתו", ציינו השופטים ליאורה וינשטיין, עמירם רוט ועיינה אונגר לטין. בית הדין חייב את הכט בפיצוי למתלונן בסך 10,000 שקל וכן הוצאות ללשכה בסך 8,000 שקל.



הכט הוא עורך דין ותיק ובא כוחו לשעבר של גיא ויסמן, הנאשם במעילה בהראל במשפט הפלילי. לפני כמה חודשים, לקראת סוף פרשת התביעה, הודיע במפתיע לשופט הדן בתיק עודד מודריק, על פרישתו ממקצוע עריכת הדין. הכט פרש לטובת העולם העסקי אך מסרב בשלב זה לפרט באיזה מיזם הוא עוסק.



בשנים האחרונות הסתבך הכט בעבירות אתיות שונות והורשע בארבע פרשיות בנוגע לאופן הטיפול בלקוחותיו וזוכה באחרות. אחת התלונות שעוד לא התבררה נגדו היא של השופט מודריק בגין התנהגותו במהלך המשפט. מודריק אף חייבו בעבר בהוצאות אישיות בסך 15 אלף שקל שהכט מסרב לשלם.



תגובת הכט לא נמסרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully