וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סומכים על החברים שלכם?

נתן ליפסון

16.2.2010 / 7:01

דיגיטל פטרול



>> משווקים רבים פועלים ברשתות חברתיות במטרה לרתום קשרים בין חברים לצורך הגברת המודעות למותגים וכדי שימליצו על המותגים אלה לאלה. האם זה מוצדק? מחקר חדש משרטט את גבולות התופעה.

האייטם הזה והבאים אחריו נבחרו מתוך עשרת האייטמים של "דיגיטל פטרול", הניוזלטר השבועי של themarker למקצועני עולם השיווק והפרסום הדיגיטלי.



1. בעידן חברויות האינטרנט - צרכנים סומכים פחות על חבריהם



(8/2/10 ,michael bush, advertising age)



הנתון הבא עשוי להפתיע משווקים המייחסים ערך רב להמלצות של חברים ברשתות חברתיות: סקר שערכה ענקית יחסי הציבור האמריקאית אדלמן העלה כי שיעור החברים ברשתות חברתיות שמייחסים אמינות לאינפורמציה המגיעה מחבריהם בנוגע לחברות צלל מ-45% ב-2008 ל-25% כיום.



נשיא החברה, ריצ'רד אדלמן, סבור שמשמעות הממצא היא שכדי להשתכנע, חברים ברשתות חברתיות צריכים לקבל מסר דומה מחמישה חברים שונים לפחות.



2. הסיבות העיקריות לכך שמנהלים משתמשים במדיה חברתית



(10/2/10 ,emarketer)



בניית מותג היא הסיבה העיקרית (82%) שבגללה מנהלים משתמשים במדיה חברתית - כך עולה מסקר שנערך ביולי 2009. הסיבה השנייה בחשיבותה (60%) היא יצירת רשת קשרים ומיד לאחר מכן שירות לקוחות (32%) ושיתוף מידע הקשור לפרויקטים הנוגעים לעבודה (26%).



3. 11 שגיאות מדיה חברתית שכדאי להימנע מהן



(9/2/10 ,bianca male, business insider)



ביאנקה מייל קיבצה רשימה של 11 שגיאות בניהול נוכחות במדיה חברתית שעל גופים עסקיים להימנע מהן. ברשימה: פרופיל שחסרים בו פרטים, מחסור בתוכן טרי ועדכני, הפצת ספאם, עירוב פרופילים אישיים עם פרופיל החברה וגלישה לנושאים אישיים כמו פוליטיקה.



4. מדידת תשואה על השקעה במדיה חברתית



(9/2/10 ,emarketer)



לפי mzinga and babson executive education, בסקר שנערך באוגוסט אמרו רק 16% מהמשווקים שהם מודדים באופן פעיל את התשואה (roi) על השקעתם במדיה חברתית.



ב-emarketer גם קיבצו חמישה מחקרים שבדקו מהי השיטה העיקרית שבאמצעותה מודדים אנשי שיווק תשואה המושגת במדיה חברתית. מהמחקרים עולה שהשיטה העיקרית היא מדידת הטראפיק שהגיע לאתר החברה המשווקת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully