וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אהוד, אתה חסר לכולנו"

ליאור דטל

16.2.2010 / 7:01

אולמרט נשאר קרוב לבעלי ההון



מי אמר שאהוד אולמרט היה ראש ממשלה לא פופולרי? בכירי החברות המובילות במשק הצטופפו אתמול בבית הירוק באוניברסיטת תל אביב במפגש של הפורום העסקי אקדמי של אגודת הידידים של האוניברסיטה שנערך שלשום בערב, בנוכחות הנשיא, פרופ' יוסף קלפטר. האולם התמלא במהירות לקראת הגעתו של אורח הפורום, אולמרט, ראש הממשלה לשעבר ויו"ר קבוצת לבנת בהווה.

החגיגה האמיתית התחילה עם כניסתו לאולם של אולמרט, שהופיע בליווי פמליית מאבטחים מרשימה ותחבושת על אפו. בתוך שניות דילגו אנשי העסקים לכיוונו ונדחפו סביבו. אולמרט נהנה מתשומת הלב והחליף חיבוקים, נשיקות, ליטופים וצ'פחות עם הנוכחים שניגשו אליו, ובייחוד עם יו"ר אלרוב אלפרד אקירוב שהקפיד להיצמד אל ראש הממשלה הקודם ולהצטלם אתו, וכן עם מנכ"ל סלקום ונשיא אגודת הידידים עמוס שפירא, עם עמיקם כהן לשעבר מנכ"ל פרטנר ועם ברונו לנדסברג מבעלי סנו. בשיא ההתרגשות ניגש לקבוצה איש העסקים גד פרופר (אסם) וקרא בקול רם: "אהוד, אתה חסר לנו, ולא רק לי, לכולנו".



בצדו של אולם הכניסה השקיף חברו הטוב לשעבר של אולמרט, דן מרגלית, על המתרחש. גם מנכ"ל קמור מוטורס והרמטכ"ל במלחמת לבנון השנייה, דן חלוץ, העדיף לחכות מחוץ לאולם. "אני נפגש אתו לפחות פעמיים בשבוע", אמר בתגובה וסירב בנימוס לגשת אליו כדי להצטלם, אך לאחר מכן נכנע וזכה מאולמרט לחיבוק חם וצמוד.



בהמשך הערב התכנסו כולם לשמוע את דבריו של אולמרט, שבין היתר החמיא לחלוץ על ניהול מלחמת לבנון השנייה. חלוץ ישב באולם לצדו של מעסיקו הנוכחי של אולמרט, צבי לבנת. אתמול ביקשה הפרקליטות לדחות את משפטו של אולמרט המואשם בעבירות חמורות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים ורישום כוזב במסמכי תאגיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully