וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר באבא זולה מ-AM:PM

מאת רינה רוזנברג

16.2.2010 / 7:01

ברשת סופר באבא התל אביבית המחירים נמוכים יותר מהמתחרה, PM:AM - כך עולה מבדיקת TheMarker לסל של 13 מוצרים. ואולם את הקניות עדיין זול יותר לעשות מחוץ לעיר



>> "בתל אביב מפסיקים להיות פראיירים" - זו היתה הבשורה שעמה יצאה רשת סופר באבא לפני כשבועיים, כשהודיעה על מיתוג מחדש של הרשת התל אביבית והרחבתה לשמונה סניפים עד סוף 2010. הרשת הצהירה כי היא מציעה ללקוח התל אביבי אפשרות חדשה: לערוך קניות בעיר בכל שעה ביממה ובזול, במקום לנסוע לסופר-מרקטים שמחוץ לעיר.



חשוב לציין כי למרות ההודעה שהפיצה סופר באבא, שטענה כי היא מונה חמישה סניפים, ובניגוד למפורסם באתר הבית שלה שנמצא עדיין בהליכי בנייה, הרי שנכון להיום היא מונה רק שני סניפים בלבד - ברחוב אבן גבירול וברחוב ישעיהו. שלושה סניפים נוספים ברחובות ירמיהו, קינג ג'ורג' וריינס, אמורים לעבור מיתוג מחדש ויהפכו לסניפי רשת סופר באבא רק בעוד חודש.

כדי לבדוק מה הם המחירים שמציעה הרשת ואם הם באמת מתחרים בסופר-מרקטים שמחוץ לעיר, בחרנו סל קניות של 13 מוצרים מקטגוריות שונות ובדקנו את המחירים בסניפי סופר באבא ו-pm:am ברחוב אבן גבירול הממוקמים זה לצד זה, סניף מגה בעיר בכיכר דיזנגוף וסניף שופרסל דיל ברחוב יגאל אלון בעיר.



מהשוואת המחירים בין שתי הרשתות הפועלות 24 שעות ביממה עולה כי סופר באבא מציעה סל זול יותר ב-21 שקל מ-pm:am. מתוך 13 המוצרים שנבדקו, סופר באבא מציעה מחיר נמוך מ-pm:am ב-10 מהם.



כשבוחנים את המחירים של הרשתות הפועלות 24 שעות ביממה לעומת הרשת העירונית מגה בעיר, עולה כי סל המוצרים של האחרונה זול ב-24 שקל מ-pm:am, אך מול סופר באבא ההפרש הוא 2 שקלים בלבד.



לעומת זאת, למרות ההצהרות של סופר באבא - שבזכותה לא יצטרך הלקוח לנסוע מחוץ לעיר, לפי ההשוואה שערכנו, את הקניות הזולות ביותר עדיין יעשה הלקוח ברשת הדיסקאונט שלא נמצאת במרכז העיר.



מההשוואה עולה כי שופרסל דיל מציעה סל בשווי 194 שקל ל-13 המוצרים שנבחרו, לעומת 209 שקל בסופר באבא. כמובן שככל שסל הקנייה יהיה גדול יותר, ההערכה היא שההפרש יגדל בהתאם. לכן, אם אתם מתכננים לערוך קנייה של מספר גדול של מוצרים, את המחיר הנמוך ביותר עדיין תשלמו ברשתות הדיסקאונט שמחוץ לעיר. ואולם אם מדובר בקנייה מצומצמת - סופר באבא יכולה להיות פתרון נוח וזול יחסית.



כמו כן, חשוב לזכור כי ברשתות הקטנות כמו pm:am וסופר באבא ההיצע והמבחר קטנים יותר, לא קיימת מעדניית בשר או חלב שיכולה להוזיל את עלויות המוצרים באמצעות רכישה במשקל, ומוצרים רבים כמו שמפו או מוצרי ניקיון מוצעים ללקוח באריזה קטנה ולא באריזות הגדולות יותר, שהן לרוב יותר חסכוניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully