וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי קירשנבאום על "פשרת השקשוקה": "זה לא סיפור אהבה, אבל שני הצדדים הלכו זה לקראת זה"

הילה רז

16.2.2010 / 10:40

"הערכתי מאוד את עמידת רוזנטל על עקרונותיו ואת האחים עופר ככאלה שלא מעוניינים לפגוע בחופש הביטוי"



מוטי קירשנבאום שתיווך בין הצדדים והביא להסכם ביניהם נשמע אתמול נינוח ומרוצה מאוד. "התחלתי את הקריירה שלי כמגשר בהצלחה" התבדח והוסיף מיד בנימה רצינית "התנאי שלי היה שזה ייעשה בהתנדבות מלאה".



קירשנבאום, כיום מפיק עצמאי ומגיש התוכנית "לונדון וקירשנבאום" בערוץ 10, בו משדר גם מיקי רוזנטל אמר ל-themarekr כי הוא זה שיזם את הפנייה למשפחת עופר. "לפני יותר מחודשיים פגשתי מישהו שעובד עם האחים עופר ושאלתי אותו למה אתם צריכים את המלחמה הזו בבית המשפט, הרי הגבתם בסרט מטעמכם?".



סרט התגובה של משפחת עופר שודר בערוץ 1 מיד לאחר שידור הסרט "שיטת השקשוקה" שיצרו רוזנטל ועבודי. לאבחנת קירשנבאום, שידור שני הסרטים הביא למצב שהציבור יכל לשפוט את המוצג לפניו. "לא היתה סיבה ללכת לבית המשפט - זה תהליך של עשר שנים. הם חסכו מעצמם ביטול זמן. דיברתי עם הצדדים וראיתי שאפשר לפשר ביניהם מבלי שמישהו מהם יצטרך להתנצל. התהליך הבשיל במשך חודשיים וכלל פגישות ושיחות טלפון רבות".



משם הכיוון היה חיובי. "הערכתי מאוד את עמידת רוזנטל על עקרונותיו ואת האחים עופר ככאלה שלא מעוניינים לפגוע בחופש הביטוי. הפשרה מכבדת את שני הצדדים. זה לא סיפור אהבה אבל שני הצדדים תרמו לפשרה והיו מוכנים ללכת אחד לקראת השני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully