וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודפי ביקוש בטאואר: מרחיבה את כושר הייצור ומתקינה מכונות בהשקעה של 15 מיליון דולר

TheMarker Online

16.2.2010 / 11:33

החברה הודיעה על האצת תוכניות על מנת לעמוד בדרישות לקוחותיה אשר עולות על יכולת הייצור הנוכחית



הודיעה היום על האצת תוכניות להרחבת כושר הייצור של החברה, זאת על מנת לעמוד בדרישות לקוחותיה אשר עולות על יכולת הייצור הנוכחית.



במתקן הייצור פאב 2 של החברה, הממוקם במגדל העמק, יעלה כושר הייצור בכ-30,000 פרוסות בשנה על מנת לעמוד בצרכים הגדלים של הלקוחות למוצרים הייחודיים של החברה. במתקן הייצור הממוקם בניו-פורט ביץ' קליפורניה, יורחב כושר הייצור בכ-36,000 פרוסות בשנה וזאת על מנת שיוכל לענות על הביקוש המצריך כרגע יותר מ-100% ניצולת ייצור. רכישת מכונות הייצור המוערכת בכ-15 מיליון דולר תביא לעלייה משמעותית בכושר הייצור של טאואר בכ-66,000 פרוסות בשנה. בהתחשב בתחזיות של לקוחות החברה, רכישה זו הינה בעלת תקופת החזר השקעה (roi) קצרה מאד של שני רבעונים בלבד"







"אני שמח מאוד לראות את הביקוש של לקוחותינו עולה על יכולת הייצור הנוכחית שלנו. התוכניות שלנו להרחבת כושר הייצור מבוססות על תחזיות חזקות מאד שהלקוחות שלנו מספקים לנו להמשך צמיחה בשיעורים משמעותיים ב-2010 ו-2011. אנו מחויבים לספק ללקוחותינו פתרונות תוך כדי גמישות ונכונות לענות על צרכיהם במהירות", אמר ראסל אלוואנגר, מנכ"ל טאואר. "הציוד הנוסף יעזור לנו להגדיל משמעותית את הייצור על מנת שיתאים לדרישות השוק והלקוחות ואף להגדיל את המכירות והתחרותיות שלנו. הרחבה זו מהווה עדות מנצחת למסירות שלנו שנועדה לאפשר ללקוחותינו הצלחה בעמידה ביעדיהם תוך כדי טיפוח קשרים ארוכי טווח וכל זאת מתוך מטרה להשיא את ערך החברה לבעלי מניותיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully