וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלל פיננסים ברוקראז' מעלים המלצה לבזק ל"תשואת יתר" במחיר 10.8 שקל

TheMarker Online

16.2.2010 / 11:56

אברהם: "בזק צפויה להמשיך ולהראות תוצאות יפות בטווח הנראה לעין יחד עם שיפור עקבי"



ממשיכה בכיוון החיובי. לפי התחזיות של כלל פיננסים, החברה צפויה להמשיך ולהראות תוצאות יפות בטווח הנראה לעין יחד עם שיפור עקבי. "אנחנו מעלים את התחזיות שלנו לשנת 2010 והלאה (בעיקר בפלאפון), קובעים שווי מתוקן ל- yes (שעדיין נמוך מהערכות בזק עצמה), מורידים את שיעור ההיוון ל-8.6% ובסך הכול מעלים את ההמלצה ל'תשואת יתר' במחיר יעד של 10.8 שקל", אומר צחי אברהם, אנליסט כלל פיננסים ברוקראז'.



דיווידנד - צפוי להיות ה"כוכב" של הרבעון. בזק תחלק את הרווחים מהמחצית השנייה של השנה, שכוללים את רווח ההון בגין yes, ובסך הכל סכום של 2.34 מיליארד שקל, שמהווה תשואת דיווידנד של 9.4% על השווי הנוכחי.



הרבעון הרביעי - ההשוואה לרבעון המקביל בעייתית בשל הנטרול של תוצאות yes מהדו"חות שהחל ברבעון הקודם. ההשפעות הצפויות הן המשך השיפור בפלאפון, שהשיגה תוצאות טובות כבר ברבעון הקודם, ושחיקה בתוצאות הפעילות הקווית של בזק שתושפע מהטלפוניה בהכנסות (רגיל) ומהפרשה של 266 מיליון שקל בגין פרשית עובדים נוספת הצפויה ב-2010.



פלאפון - בכלל פיננסים מצפים להמשך הכיוון החיובי בשורת ההכנסות בשעה שפלאפון תגייס 25 אלף מנויים נוספים ותייצר הכנסה ממוצעת למנוי שגבוהה ב-8.5% מול הרבעון המקביל אשתקד. צד ההוצאות יהיה מעורב יותר אבל הרווח התפעולי צפוי לגדול בשיעור של 53% מול התקופה המקבילה שהייתה חלשה במיוחד.



בזק - המגמות האחרונות צפויות להמשיך איתנו לתוך הרבעון הקרוב ולשנת 2010. מול השחיקה בהכנסות מטלפון קווי בזק פועלת להגדיל את הצמיחה בפעילות התמסורת וה-data בצד ההכנסות ולקצץ הוצאות שאמורים להגדיל את הרווח התפעולי בשנת 2010. קיצוץ ההוצאות צפוי להגיע דרך הקיטון במספר העובדים. בזק תבצע הפרשה ברבעון הנוכחי ותמשיך לעשות זאת לאורך השנים הבאות. התחום הקווי צפוי להציג שחיקה של 3% בהכנסות ו-33% ברווח התפעולי (בהשפעת ההפרשה).



חברת חשמל ותקשורת ? הפרסומים האחרונים בדבר הניסויים שמבצעת חברת החשמל מעלים חשש בנוגע למעמדה הבכיר של בזק בשוק התשתיות, שכיום מונה מלבדה רק את hot. לכאורה, הניסוי הזה מהווה איום דרך כניסה של מחרה שלישי חדש. "בפועל: ההיסטוריה של משרד התקשורת, משרד התשתיות ויותר מכל חברת החשמל מקשה עלינו להאמין שמישהו יאשר לחברת החשמל, שנשלטת על ידי ועד העובדים, להיכנס לתחום נוסף ולכן אנחנו מעריכים שהסיפור כולו מהווה איום סרק", מסכם אברהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully