וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביתן הישראלי עושה חיל בברצלונה - 1,200 פגישות נקבעו

פז וייסמן

16.2.2010 / 15:12

איגוד המובייל הישראלי, ה-IMA, חתם על הסכם שת"פ עם חברת הבידור הסלולרי המובילה בעולם, בונג'ורנו



תערוכת הסלולר בברצלונה מניבה פירות לישראל: כ-500 פגישות נערכו אתמול ולמעלה מ- 1,200 פגישות נקבעו ע"י מערך הנספחים של משרד התמ"ת עבור החברות הישראליות המשתתפות בתערוכת mwc10. בין היתר הגיעו לביתן נציגים בכירים של משרד התקשורת ההודי, של sintel, המפעיל הסלולרי המוביל בסינגפור, ענקית הבידור הסלולרי בונג'ורנו, דויטשה טלקום, t-mobile האמריקנית, o2 - המפעיל הסלולרי הבינלאומי, סוויסקום השוויצרית, אקסנצר וכן רשתות טלוויזיה בינלאומיות.



לדברי אורי לביא, סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-ima, ההתעניינות בטכנולוגיה הישראלית גוברת משנה לשנה. "השנה מתעניינים בעיקר באפליקציות של ניתוח שיווקי (analytical marketing), שמאפשרות למפעילים להפיק מידע שימושי על רמת שביעות הרצון של הלקוחות, שירותים מבוססי מיקום (lbs) ופתרונות לשיפור חוויית הגלישה - בעיקר כל מה שנוגע לרוחב פס".



פרט לפגישות, איגוד המובייל הישראלי, ה-ima, חתם על הסכם שיתוף פעולה עם חברת בונג'ורנו, החברה הגדולה בעולם לבידור בסלולר. במסגרת ההסכם, ישמש ה-ima, עמותה ללא כוונת רווח המאגדת למעלה ממאה חברות ישראליות, כזרוע איתור החדשנות של בונג'ורנו בישראל. ההסכם עם בונג'ורנו יעזור לחברות התקשורת הישראליות בפיתוח עסקי ובהפצת הטכנולוגיה ברחבי העולם.



"שיתוף הפעולה עם ה-ima החל לפני כשנה. במהלך התקופה התוודענו למוצרים טכנולוגיים מעניינים ומקוריים מישראל והתחלנו בתהליך ניסוי והטמעה עם חלק מהחברות. ההסכם שנחתם הבוקר מהווה המשך ישיר וטבעי למהלכים אלה", אמר אנדראה קסליני, מנכ"ל בונג'ורנו. "כמובילים בינלאומיים של עולם הבידור בסלולר, אנחנו מובילים את החדשנות הצרכנית בתחום התוכן הנייד. אנחנו רואים פוטנציאל גדול בחידושים הטכנולוגיים הישראליים, וה-ima הוא השותף המתאים לסייע לנו בתהליך בחירת הטכנולוגיות וקידום העסקאות ברמה הנדרשת לארגון המחויב לסטנדרטים עולמיים כמו שלנו".



איל רשף, מייסד ומנכ"ל ima: "בפני החברות הישראליות נפתח השוק העצום של לקוחות בונג'ורנו: מעל ל-200 מיליון מספרי סלולר שונים המקבלים שירות (לפחות פעם אחת, נכון לשנת 2008), מתוך 2 מיליארד כרטיסי sim נגישים ולמעלה מ-130 מפעילים המקבלים שירות. ההסכם מעניק משנה תוקף למוביליות הטכנולוגית והחדשנות של ישראל בתחום זה. אנחנו סבורים שההסכם יקצר את זמני ההגעה לשוק של מוצרים ישראליים. בין המוצרים שנבחנו על ידי מנהליה הבכירים של בונג'ורנו במהלך השנה האחרונה היו: שירותי מידע מבוסס מיקום, פרסום בסלולר, יישומי מוזיקה ושירותים לשלושת המסכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully