וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאול אלוביץ' מונה ליו"ר הדירקטוריון של תחנת הרדיו "רדיוס"

אופיר בר-זהר

16.2.2010 / 15:40

זאת בעקבות מינויו של היו"ר הקודם, אמנון נדב, ליו"ר מועצת הרשות השנייה



שאול אלוביץ', בעל השליטה בקבוצת הרדיו רדיוס, מונה ליו"ר הדירקטוריון. ל-themarker נודע כי בישיבה האחרונה של מועצת הרשות השנייה שנערכה ביום שני השבוע אושר מינויו של אלוביץ' ליו"ר דירקטוריון רדיוס.



קבוצת רדיוס היא בעלת התחנות רדיוס 100fm, רדיו לב המדינה וכן תחנת רדיו ברוסית בשם פרוויה. אלוביץ' נוטה לעמוד בראש דירקטוריונים של חברות שבבעלותו. בעבר עלתה השאלה האם רכישת בזק על ידי אלוביץ' תמנע ממנו להמשיך להחזיק בתחנות הרדיו, אך בסופו של דבר התאפשר לאלוביץ להמשיך להחזיק גם ברדיוס, יחד עם שותפו דוד בן בסט.



יו"ר הדירקטוריון הקודם של החברה היה אמנון נדב, אשר מונה בימים אלה ליו"ר מועצת הרשות השנייה. הדבר לא מאפשר לו כמובן להמשיך לעמוד בראש דירקטוריון רדיוס מאחר שהרשות השנייה היא הגוף הממונה על אכיפת הרגולציה, בין השאר על תחנות הרדיו האזורי. בתפקידו כיו"ר מועצה נדב לא יטפל בנושאי הרדיו בשל קרבתו לנושא וימונה אדם מתוך המועצה אשר יטפל בענייני הרדיו כאשר נדב יעסוק בחברות הטלוויזיה.



בשנתיים האחרונות התקיימו המכרזים על תחנות הרדיו האזוריות, כאשר למעט במקרה אחד - רדיו ירושלים - בכל המקרים הזוכה היה בעל הזיכיון הקודם. במרבית המקרים כלל לא היו מתמודדים נוספים על הזיכיון למעט בעלי התחנה הנוכחיים, מה שכמובן לא איפשר החלפת בעלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully