וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכרז על הולילנד מתחמם: פרשקובסקי משפרת את ההצעה אך בעלי האג"ח מעדיפים את עסקת רמי לוי

רנית נחום-הלוי

16.2.2010 / 22:06

חברת פרשקובסקי הציעהה לרכוש את המתחם ב-110 מיליון שקל והיתר בעסקת תמורות



בעלי איגרות החוב של חברת נידר תומכים בהצעת רמי לוי וחברת נהור, המבקשים לרכוש את מתחם הולילנד בירושלים תמורת 145.5 מיליון שקל.



בישיבת נציגי בעלי האג"ח שהתקיימה היום במשרדי עו"ד ליפא מאיר ושות', הגיעו למקום עו"ד שי צוקרמן, בא כוח בעלי האג"ח, איש העסקים רמי לוי, הנהלת חברת נהור וחברת פרשקובסקי שניסו לשכנע את מחזיקי האג"ח לתמוך בהצעותיהם.



בדיון העירו נציגי חברת פרשקובסקי כי בכוונתם לשפר את ההצעה לרכישת המתחם ולהעלות את היקף התשלום במזומן מ-95 מיליון שקל ל-110 מיליון שקל. יתרת התשלום תועבר בעסקת תמורות ותשולם בשיעור של 50%-70% מהתמורות בפרויקט מעל מכירות של 420 מיליון שקל.







המתווה המשופר של חברת פרשקובסקי לא הרשים את הנוכחים, כמו כן לא ניתן היה לבחון אותה ברצינות היות והיא לא הוגשה באופן רשמי לבית המשפט. "עד היום ביקשנו עסקת 'תמורות' כיוון שהצעות שהוגשו במזומן לא היו גבוהות", הסביר נאמן החברה עו"ד אמיר ברטוב ממשרד ליפא מאיר, "הצעת המזומנים המוגשת כעת על-ידי רמי לוי וחברת נהור תואמת את הערכת השמאי שעמדה על כ-147 מיליון שקל".



חברת פרשקובסקי שיפרה את הצעתה מספר פעמים וכדי להוכיח את רצינותה, אף ציינה בדיוני בית המשפט כי בכוונתה להפוך את פרויקט הולילנד בירושלים לפרויקט הדגל של החברה. על אף ניסיונות החברה, נראה כי למעט עסקת מזומנים בגובה זהה לזו שהגישו רמי לוי ונהור, ספק אם תתקבל הצעה אחרת.



"אנו מקווים שבית המשפט ייתן החלטה במועד שקבע לגבי ההצעה הזוכה", הוסיף נאמן החברה עו"ד קובי אמסטר. "בנסיבות העניין אנו יכולים להיות מרוצים שלמרות כל הקשיים הניכרים שהיו בדרך, הצלחנו להביא לנושים הלא מובטחים ולמחזיקי איגרות החוב עסקה מצוינת שתניב תמורות מהנכס המרכזי, על אף היותו משועבד לבנק בחוב משמעותי", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully