וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגישה ברשות השידור בהשתתפות עיני - רק עוד חודש

אופיר בר-זהר

17.2.2010 / 7:01

בלעדי TheMarker



>> פגישה מכרעת בעניין רשות השידור נקבעה רק לעוד כחודש מהיום. ל-themarker נודע כי הוסכם בין יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, לבין השר הממונה על הרשות יולי אדלשטיין, כי הפגישה תיערך ב-18 במארס, ואליה צפויים להיות מוזמנים כלל הגורמים המעורבים במו"מ - בהם גם משרד האוצר והוועדים ברשות.

המועד הרחוק שבו נקבעה הפגישה, שצפויה להיות מכרעת, מלמד כי צפוי חודש קשה נוסף של עיצומים ברשות השידור, מאחר שככל הנראה לא תתקבל הכרעה לפני שתיערך פגישה זו. לפי הערכות, שיקול משמעותי בקביעת המועד המאוחר של הפגישה הוא הרצון בלשכת השר הממונה כי היו"ר הנכנס, אמנון דיק, ייקח על עצמו את ניהול התהליך והבאתו לידי סיום. עם זאת, נראה כי גם אילוצי לוח זמנים של הצדדים הובילו לקביעת המועד. מינויו של דיק צפוי להיות מאושר על ידי הממשלה בשבוע הבא.



בשבועות האחרונים נוקטים ועדים שונים ברשות בעיצומים, לצד קיצוצים שמבצעת הנהלת הרשות. בעוד ההנהלה קיצרה את מהדורת מבט והחליטה על סיום השידורים ב-23:00, הטכנאים מונעים משיחות טלפון לעלות לשידור ברדיו ולא מקליטים חומרי לוויין, שמונעים את שידור אולימפיאדת החורף. העיתונאים ברדיו מבטלים לעתים מבזקי חצי ואת החדשות בערבית וברוסית, ועיתונאי הטלוויזיה עלולים להצטרף ולנקוט אף הם בצעדי שיבוש בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully